God Morgen fra Kanelbolleloungen

jufix

ScanFlyer Blue
God morgen fra Kanelbolleloungen i TRD, har normal ikke tid til å stikke innom, men siden alle tunnelene fra Trondheim til Værnes er nattestengt for tiden, så har jeg endt opp på Værnes alt for tidlig.

SK4137 til Bergen i dag, ferien er unektelig over, mer eksotisk blir de neste uke, da går turen til Rio med LH.

God morgen fra Sandaker. Prærien kaller og siden jeg ble tildelt parkeringsplass der ute i går, så blir det og slippe bekymre seg for kollektivtrafikken dit fremover. Ha en fin dag

God morgen fra Groruddalen i Oslo - flott temperatur ute - noe grått - men et godt vær for å være inne på kontoret :)

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Sola!

Grått ute, men det er fremdeles (for) varmt ute. :wow: Men det er bare å sette i gang å få unnagjort saker og ting, og få ting til å svive for kundene, så går vel denne dagen og unna før man skal hjem og arrangere slektstreff for slike Trøndere! :)

Ha en fin en forumister! :)

Mårn mårn fra bartebyen
Her er det allerde deilig temperatur, med lovnad om sol og stigende temperature.
Blir vel lite gjort idag tenker jeg.....muligens litt hagearbeid.

Ha en trivelig torsdag :) :) :)

God morgen fra landets nordligste "flystasjon", som endelig har fått litt godvær. 17 grader og sol på morgenkvisten gjør dagen så meget bedre. Ha en fin en! :)

Ja,ja,ja ja....
God torsdag, og det nærmer seg helg. Jobbehelg...
Men en liten karibiisk rom setter fart på formiddagen. MÅ sove snart nå, skal jeg rekke kveldens aktiviteter.
Londontur er planlagt; Jeg elsker den byen!
Ha en nyslepen dag folkens!

God morgen...snarere formiddag fra Snillfjord! :)

Her skinner sola og himmelen er delvis blå og fylt av hvite skyer, passer seg bra etter gårsdagens tordenvær som stjal med seg alt av forbindelser til omverdenen. Bare rolige planer denne dagen som nok blir brukt til litt flyspotting hvor SU104 passerte med SkyTeam-livery på vei til IAD og DY7087 til LAX har au passert så nå ventes det på dagens 3, 4 og 5 som blir SQ62 til IAH og deretter dobbel SK til EWR og ORD....finnes ikke noe bedre å gjøre på en slik nydelig dag enn å spotte jetfugler på vei over dammen! :D RBK-kamp i kveld, det gledes det til.

Ha en strålende dag, med eller uten sol og spotting av fly! ;) :D

Last edited:
God dag fra Cubo, Varna - dagens tredje øl er en hvit stork. Ja, håndverksøl finnes nå også i Bulgaria. Føles godt under parasollen med siste av Tiller som tilbehør. Ha en like fin torsdag!

Jæjæ .. ble overrasket av et skikkelig uvær i går kveld, og ifløge meterolygene er det mer i vente i kveld. Men det er greit. Trenger regn nå, løvet er allerede begynt på bli gult.

Siste arbeidsdag før langhelg. Skal se om jeg kan få til litt flyplasstid på søndag.

God ettermiddag fra Radisson Blu Hotel Latvija. Klar for langhelg, og med skinnende sol og fin varme, så kan dette bli bra! Sjallabais!

God aften fra Bodø øst. Ferdig på jobb, nå skal jeg ut et par ærender. Ny runde på jobb i morgen, og så skal jeg søderut på lørdagen. Det blir jækla najs.

Bodø hadde forøvrig første sommerdag* i går, 5. august. Det var jo jaggu på tide.

*målt temperatur lik eller høyere enn 20,0 centigrader

Back