Sitter å venter på avgang BG584 til Singapore kl 08.30. I uvisshet om ev. kø på vei og i innsjekk dro vi fra hotellet 3timer før avgang. Det var nesten folketomt så turen gikk på 15 min. Vi har foreløpig vært gjennom 8 kontrollposter, så nå tror vi det bare gjenstår 1, med ny håndbagasje scanning og selve boardingen. Det er en av Bimans 6 738'er som skal få ta oss til SIN, deres sydligste destinasjon. Biman har 2 738'er på 23 år, 2 på 14 og 2 på 8,5år. Normalt bruker de, de nyeste til SIN som er en av deres lengste 737 ruter. Da jeg sjekket inn i går kveld var det ingen seter reservert på de 9 bakerste radene på h side og 4 reservert på de siste 12 på venstre. Foran det satt man som sild i tønne. Jeg flyttet oss derfor til 26 E+F. Håper vi får 3 seteren alene. Flyplassen her er sliten og gammel, men akkurat nå er det stille og rolig og gulv er nyvasket, i ett land der flere driver med kontroll og overvåkning, enn renhold. Jeg har dratt med meg en sår hals, etter snemåkingen hjemme før vi dro, så formen er egentlig ganske dårlig. jeg fikk maks 1 time søvn i natt. Det skal bli deilig med ordentlig varme døgnet rundt de 18 timene vi er i SIN før vi reiser videre mot Jakarta.
Ha en uforglemmelig dag alle sammen.
Ha en uforglemmelig dag alle sammen.