God morgen fra Gardermoen

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
Mornings!
Straks avgårde til Wien en tur via FRA. Lufthansa og Austrian med blokkert midtsete er behagelig! :)
Ha en stilig lørdag!

Glad lørdag fra Ris. Noen seigmenn og seigdamer til dagens første kaffekopp. Ikke alt for mange planene på formiddagen - gleder oss til middag med opphavet på Kolbotn i kveld. Ha en best lørdag - #laban4president

Morn fra KSU. Straks klar for en svipptur til Afrika.

Dagen/natten/morgen vil bestå av følgende Dash 8-400, E195, 787-9 og 777-200LR. Såpass "eksotisk" at jeg vurderer en TR. Men vi får se om jeg finner en eventuell løsning for bildene først.

777-200LR er jo relativt sjelden. Ble 61 stykk av den, nesten like sjelden som 757-300 (55) og 777-300 (60)

Ha en fin en!

God morgen fra Asker. Dagen starter med hockeytrening for begge gutta, så her er det bare å komme i gang med frokosten. Så kommer familien senere i dag, for vårt årlige hummerlag. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Litt forkjøla, så har har dagen startet med hostesaft og kaffe. Blir vel en rolig formiddag med litt tv-sport og en papiravis. Så får man ta seg en tur ut i sentrum for noen ærender etter hvert. God helg ønskes[emoji846]

Morn fra Quality River Station i elvebyen. Tydeligvis riktig valg å ta inn på hotell fremfor å toge hjem etter julebord, da de som prøvde på det brukte to timer til Sande [emoji2957]
Snart pickup av familien for vennebesøk i Oslo

Ja ja fra Knausen. Gårsdagens intim-julebord gikk virkelig for seg og siste melodi i spellern var (nesten som vanlig) Elvis med Unchained Melody ca ved 01 draget. Nå er en lang mimosa-frokost inntatt og en halv sekk ved er borte. Fru skal spille tennis i syv (!) timer og far skal på langtur bak i høgget med politikk-caster i øret.

Svææær culotte i kveld. (Advarsel, nå er hipsterne tydeligvis varslet for slakteren på Jacobs har begynt å jazze opp prisene :wow:)

G’morgen.. Her er man i gang som vanlig. 6 grader i luften tilsier hoodie på morgenturen.

Blir å kjøre til Columbia i ettermiddag for storkamp mellom University of South Carolina og Missouri. Gamecocks er i støtet i år, så det burde bli spennende. Utsolgt stadion, 78.000 skrikhalser.

Men først må pelsdotten ha sitt.

God formiddag fra Kongsberg.

Her skinner solen og det tegner til å bli en fin dag. Vi har hatt to barnebarn på overnatting i natt. Nå har mor dradd til Gulskogen med dem så far har det stille og fredelig her hjemme. Ikke de store planene her i dag. Formen er fremdeles rimelig bra og jeg merker ikke så mye til bivirkningene fra cellegiften heldigvis. Må kanskje prøve å komme meg ut litt og få gått en liten tur etterhvert. Litt mosjon tar en jo ikke skade av.

GOD LØRDAG fra Tallinn!

Har vært her tidligere på ‘romantisk-weekend tur, men denne gangen 2 dager pga jobb. Litt vind her i Tallinn, men ellers ganske behagelig temperatur.

Ha en fin helg!

Attachments

• IMG_0874.jpg
    IMG_0874.jpg
    141 KB · Views: 163
God morgen fra Santiago. Straks klar for pride-brunsj for 100+ gjester i hagen. Går heldigvis riktig vei i Chile også. Og Sud, det blir mimosas. Ha en bra lørdag.

Back