God morgen fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk.

En smule trøtt på kvisten gitt. Merker at det bør bli tildig seng i kveld. ^_^

Nok å ta tak i dag og. Får konsulent på besøk i dag, så dagen skal gå kjappt unna....

Ha en fin dag forumister! :)

Mornings fra Oslo. Ikke mangel på arbeidsoppgaver idag heller. I kveld venter en liten økt i kjellerboden. Begynner minke der nå, men er ennå langt fra ferdig selv om jeg nå kan se 1/3 av gulvet :p Ha en fin dag

Mornings fra Krsand!
Grått her i dag! Og litt treig start på morgentråden kan det virke som!
Irriterer meg over dårlig nattesøvn for tiden. Har ikke sovnet før i 3-4 tiden de siste nettene, og da er man ganske trøtt når klokka ringer kl 7.

Kjellerboden min skal også få en utsortering til helga, når vi får en kontainer utenfor. Mye gammelt dritt som kan kastes derfra ja. Og imotsetning til Someone, har ikke jeg sett gulvet i kjellerboden på flere år. Og jeg har 3 boder!!

Bortsett fra og knokle med månedsregnskapene på jobb, har jeg ikke store planer for akkurat denne tirsdagen!

BF:cool2

God formiddag fra Namdalskysten, etter en noget frisk kjøretur til og fra Utskarpen utafor Mo i Rana i går, blir det en rolig dag i dag..

Ha en fortreffelig dag godt folk!

God morgen fra flystøysonen til Flesland! :)
Flott dag her i dag også, - må si jeg er godt fornøyd med Bergensværet vi har hatt siste ukene! ;)

Dagen i dag går med til jobbing, før jeg får besøk av min kjære og det blir vel litt grillings på terrassen! :)

Ha en fin dag folkens! :)

God formiddag fra Maura. Ingen større planer for dagen, annet enn en liten tur til Lørenskog før jobb, for å hente en pakke på Komplett sitt Pick Up-point der nede. NYC-abstinensene ble også for sterke i går, så da fikk man gjort noe med det. T-108 ;)

God tirsdag ønskes :)

God ettermiddag fra Trondheim

Her meldes om strålende vær,dog litt for kaldt enda,forventet bedring : fredag 6/5 ;). Hvem har ferie da - jo undertegnede :) :)

Nærmer seg trønderflytreff -håper så mange som mulig kan komme :drink

En god dag ønskes alle sammen :D :D :D

Fint vêr i Langvågen også!

I dag er det avgårde og fornye passet mitt, dvs det ekstra norske passet eg har.

Deretter Moa-tur med påfølgende bading på Svømmehallen når minstemann er ferdig i barnehagen...

I morgenkveld er det Bergenstur, flyr da via Oslo men direkte heim igjen på fredags ettermiddag. På mandag blir det tur til Aberdeen, heim igjen på onsdag...

Jeg får vel si god kveld, klokka er 20:50 Honolulu tid. Får vel snart legge meg :)
Ha en flott dag alle sammen.

Back