God morgen fra F14 på OSL

kekker

Onkel reisende kekker
God morgen fra F14 på OSL

Klokka inn på gate, ganske så nøyaktig 1,5 timer før avgang.. Det tyder på at det er lite folk på OSL en tidlig søndag morgen og at hyenene begynner å bli greie å ha med på tur!

Men når det er to småttiser med på tur, så er det egentlig deilig med mye tid å gå på.

SK4773 skal ta oss til GZP etterhvert, der blir det en uke med rimelig lavt tempo og mye vaking i bassenget.

Ha en finfin søndag folkens!
35eed807218b811f2fcee7d5ed3d79a8.jpg

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

Re: God morgen fra F14 på OSL

Bedre søndag fra Bend Oregon - en trivelig kveld med nevøer i Sunriver Brewing Company, det er jo aldri feil med en nevø som daglig leder i et Mikro bryggeri. Med en niese som mest sannsynlig føder i natt, blir det nok hjemreise med Alaska på meg, har en svak anelse om at svigermor (oldemor for den nyfødte) og den lille italienerinnen ønsker noen dager med den nyfødte ...

God morgen fra Gjøvik. Snart Nespresso i kopp og kropp. Hjemreise til hovedstaden i løpet av formiddagen...så blir det vel lek med niese og nevø som er noen morsomme 1-åringer som kanskje knekker koden på å gå selv i dag. Nyt søndagen...

God morgen fra Hvalstad. Første nespresso for dagen er alt unnagjort. Et par mindre prosjekter i hagen og litt sosialisering står på programmet. Hvis jeg får fikset et punktert sykkeldekk i dag, blir det også en sykkeltur i kveld. Ha en fin dag

Mornings fra Tunhovd!
Gnistrende, om enn litt friskt, vær ute, så det er bare å komme igang. Litt for tidlig i sesongen for beising, så det får bli en ved-økt før kursen settes hjemover.
Deilig søndag ønskes :)
333d4b1f84add8e08900542e76b0f492.jpg

God mornings fra Stavanger. Tidlig opp også i dag. Nydelig vær utomhus, litt mat fortært, lånt bikkje luftet og nå er kaffe`n er på gang.
Nyt søndagen :)

God søndag!

Min tur til å holde Fornebumuseet åpent i dag, så drar snart utover.
Ha en god søndag!

God søndag fra Bærum.
Eneste som skjer i dag er fotball. Venter på at siste serierunde i England skal starte kl. 16
Så krysser vi alt som er for at plass nr. 2 nå blir til nr. 1 og seriegull kl 17.52 i ettermiddag.
Da hadde denne uka vært fullkommen 🙂

G'morgen, ja .. Her er det morsdag, så da ble det å trå til med frokost, roser, mimosa, gave etc selv om hun ikke er min mor. Go figure. Svigermor fikk nøye seg med en blomsterkvast.

Snart i gang med ukens siste vakt. Lørdagen ble langt mer travel enn jeg satte pris på, takket være en gjeng bonuskontohackere i Utlandet. Men fikk kontroll til slutt .. søplegjeng.

Ti PL-kamper på diverse NBC-kanaler i dag. Litt i tvil om hvilken jeg skal velge. Southampton-Huddersfield blir det neppe, selv om Huddersfield var fattern's favoritt back in the day ...

Nå kaffe. Big Big Train går på anlegget i påvente av nytt album fredag.

God natt fra Munchen. Årets kanskje største bransjesammenkomst er unnagjort og jeg har hatt avslutning på fabelaktige Emeramsmühle med to utvalgte kollegaer.

Elefanten har fått 4 penger som lønning + den årlige sjokoladen fra Trinidag & Fnatbago. En "single estate sjokkis", faktisk.

Hjem i morra med sjølveste bolaget. Ha en fin en

Klokka inn på gate, ganske så nøyaktig 1,5 timer før avgang.. Det tyder på at det er lite folk på OSL en tidlig søndag morgen og at hyenene begynner å bli greie å ha med på tur!

Men når det er to småttiser med på tur, så er det egentlig deilig med mye tid å gå på.

SK4773 skal ta oss til GZP etterhvert, der blir det en uke med rimelig lavt tempo og mye vaking i bassenget.

Ha en finfin søndag folkens!
35eed807218b811f2fcee7d5ed3d79a8.jpg

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

Velkommen nedover til 30-32 grader ;-) kom ned til Tyrkia selv natt til søndag med Thomas Cook.

Back