God morgen fra Bayern

Eirik

Livsnyter
Medlem
God kaffe i koppen, fersk sjoko-croissant og snøidyll utenfor, livet kunne vært verre. Fin onsdag til alle!

Last edited:
Mornings fra Hvalstad. Solen skinner, ser ut som dagens hjemmekontorering gir med tid til litt annet enn jobb også. Ha en fin dag

Guten morgen aus Lillestrøm! Flott morgen her. Litt kontorering unnagjort og nå skal jeg ut og handle litt ymse. Senere skal Prinsessa bli kjørt til tannfeen så hun kan få på kronen sin. Alle prinsesser må ha krone så klart.

Men forøvrig får dere bare ha en super duper dag

Hola fra Kolsås. Vært på Bekkestua og tatt magemål og slikt på fruen, den begynner å bli faretruende stor. Da må man jo selvfølgelig ha en kaffe og kanelbolle når man først er der borte og med påskestemning ute så da gjør det fint lite at man må sitte ute på en benk i sola for å innta slikt. Nå får man vel jobbe en halvtimes tid før det er lunch :)

Hei fra venterommet til kiropraktoren. To mil gåtur og en brutal knekking gjør susen. De to eldste barna sitter hjemme og hjemmekolerer og dragen jobber vettet av seg med sitt egne nyoppstartede firma.

Kaos og orden.

G’moorgen, ja. Her messer meterolygen om død, fordervelse, kaldfronter og tornadoer. En kjapp titt på kartet viser at vi er godt unna de mest risikable områdene. Kona er imidlertid i krisemodus på beste sørstatsmaner. Jeg skrur av tv’en.

Litt indretjeneste må utføres før vpn’en fyres opp. Nevnte jeg at jeg er misfornøyd med sommertidsovergangen?

Velvel ... iverksett operasjon klesvask.

God eftan fra hula i Bergen. Morgenen ble kjørt i gang med spasertur på 10k og det før jobb. Snart er dagsverket omme og en tur innom opphavet for middag er neste på programmet.
Ha en nydelig onsdag :)

God ettermiddag fra Forus. I gang med kveldsskift her. Ligger vel an til å bli like rolig som det pleier. Ha en fin dag forumister!

Back