God morgen fra Al Knaus

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra gamle-landet. Ble en fuktig flight inn i går med en ganske merkelig og tørst tysker, og deretter litt lite søvn. Nå er det på med shipping-bunaden og komme seg til Abu Dhabi. Middag med en lokal helt der litt senere og "hjem" til Dubai på kvelden. Deilig å være i gamle trakter igjen.

Re: God morgen fra Al Knaus🇵🇸

Morn fra Tønsberg. Her blir det straks pendler-bunad (refleksvest, boblejakke og sykkellys), for å komme seg til stasjonen og RE11 til Elvebyen. Der spanderer arbeidsgiver frokost på hotell i dag, så dagen starter rimelig greit.

Mornings fra Asker. Mørkt og høstlig, men etter klokken ble stilt er det ennå en liten stund vi ikke trenger refleks om morgenen. Vanlig hverdag, så betyr ymse aktiviteter for barna. Ha en fin dag

Mornings fra Asker. Mørkt og høstlig, men etter klokken ble stilt er det ennå en liten stund vi ikke trenger refleks om morgenen.

Tja jobber du utenfor kommunal sektor så er refleks absolutt å anbefale;-) God morgen fra toppen av Oslo hvor jeg selv med offentlig kommunikasjon var på plass før 07:00. Klar for å ta i mot en nyansatt selger i dag - så skal se dagen kommer til å gå fort. I denne farten så er det snart helg - jippi:-)

Tja jobber du utenfor kommunal sektor så er refleks absolutt å anbefale;-)

Nja, vi jobber begge privat, men begrenset hvor tidlig barn kan leveres :p

God morgen fra Kongsberg. Da fikk jeg endelig sendt en rapport fra meg som har blitt liggende noen uker grunnet operasjonen. Godt å få det ferdig. Ingen store planer for dagen utover at jeg må forsøke å finne meg en time til korona vaksinering. Det er lettere sagt enn gjort. Det er telefonnummer vi kan ringe som skal være åpent fra 0900-1200 men der kommer det bare beskjed om at telefonen ikke er betjent. Det samme skjedde i går. Det går riktignok an å bestille på nett, men der var det kun lagt ut to timer langt frem i tid som ikke passer. Vi får se om jeg får de i tale i løpet av dagen. Håpløst at de legger ut åpningstider så bryr de seg ikke om dem selv.

God og trøtt morgen fra L1 opp mot der EB forlot @ ca "refleks o'clock". Jeg og elefanten trenger basically aldri refleks på vei til jobb. Slik lyder Bongos ord.

Ikke nok med det,men tross heftig tretthet og litt sår hals landet et prosjekt jeg har jobbet leeenge med i dag. Så det er egentlig bra greier uansett.

Ha en best uhmmmm... tirsdag?

Snufs og hark fra Skaun!

Kona i full forkjølelsesmodus mens jeg holder hendene over hodet og springer rundt som ei halshogd høne for for å unngå alle basiller og bakterier. Med diffus lykke ser det dessverre ut som...

Men men, det er 10 grader utenfor, straks en snartur til Stjørdal, og så blir det vel hjem til litt Champions League i kveld.

I morgen gledes det til en meget spesiell 70 årsdag i Trondheim, der en tidligere formann i RBK skal feires med mange gamle fotballhelter, og undertegnede skal vel selv også opp på scenen og intervjue noen av dem og lire av seg morsomheter. :)

Man vet det er 70 årsdag når det i invitasjonen står at nachspielet begynner kl 22.30.... hahaha.

Ha en fin tirsdag i Strepsilens og Otrivinens tegn!

Kim

Morn fra KSU. Her er det en helt vanlig teams dag med lite action egentlig.
Blir vel noen flere bookinger ila dagen. Er egentlig litt reisemett.

I morgen gledes det til en meget spesiell 70 årsdag i Trondheim, der en tidligere formann i RBK skal feires med mange gamle fotballhelter, og undertegnede skal vel selv også opp på scenen og intervjue noen av dem og lire av seg morsomheter. :)

Man vet det er 70 årsdag når det i invitasjonen står at nachspielet begynner kl 22.30.... hahaha.

Kim

Denne bør jo på i morgen kveld :) En av de største kommentator prestasjonene gjennom alle tider :) "Mamma, æ kjæm ikkje hjæm på ei uke!!"
https://www.youtube.com/watch?v=ynz4_pgKkn4

Last edited:

G’morgen .. her er det hjemmekontorbunaden som skal på for tidlig teams-møte. Men først skal de firbente ha sitt.

God tirsdag fra Chile. Gårsdagen mottekelse i hagen med 60 gjester gikk på skinner. God stemning. Nå blir det noen timer med hjemmekontor, en treningsøkt og så litt valgvake i kveld.

God litt over lunsj fra det Sørlandske!
Trenger heldigvis ikke boblejakke eller refleksvest for å komme meg på kontoret. Det befinner seg bare 5 meter fra senga! Så det så!

Formen er så-der i dag, så da passer det dårlig med veldig mye å gjøre.... Synd det ikke er fredag! Kunne trenge helg nå. Den forrige ble litt for kort.

Ellers er det skremmende å se at EB ikke er så god selger som jeg trodde siden han må ansette flere for å selge det han ikke klarer å selge selv. Maaaaakan altså! Kanskje han kunne rekruttere noen fra Bongos Tryllereiser? Ja, jeg bare spør og nei, det er fortsatt ikke rart at jeg drikker....

Tja jobber du utenfor kommunal sektor så er refleks absolutt å anbefale;-) God morgen fra toppen av Oslo hvor jeg selv med offentlig kommunikasjon var på plass før 07:00. Klar for å ta i mot en nyansatt selger i dag - så skal se dagen kommer til å gå fort. I denne farten så er det snart helg - jippi:-)

Jeg jobber statlig eller tja halvstatlig (sykehus?) og refleks er absolutt å anbefale om man starter 0730 på dagvakt.

God ettermiddag fra Oslo - her er dagvakt gjennomført og man skal trene litt og så tja valgvake i kveld.

Back