God morgen fra 4033

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Da var arbeidsdagen i gang på Forus. Kaffen står klar på termosen så det er vel å brette opp de imaginære ermene på den kortermede skjorta og ta fatt på dagens oppgaver. Siden vi har besøk av det moderlige opphavet kommer svigers på middag i kveld. Ha en fin en!

Re: God morgen fra 4033.

God morgen her fra 1395. En planleggingsdag i barnehagen, plassert litt sånn midt mellom alt annet, gjør at jeg er hjemmeværende i dag. Noen Teamsmøter må gjennomføres, så greit med nok batteri på padden. Men får da tid til å lage skikkelig suppe til middag. Ha en fin dag

God morgen fra 4033.

Morn fra Kiev.

Etter gårdsdagens forsovelse hvor eg mistet sas avgangen min ble det litt hektisk og halv desperat jakt etter alternativer og KLM er naturlig å sjekke med flere daglige avganger fra BGO. Når KLM skal ha 7500.- for en en-veis billett på øko til Kiev så har galskapen nådd nye høyder.

Da bestiller man samme avgangen med Ukraina Airlines, operated by KLM og vipps så kostet billetten 2850.-
Sjekker inn på KLM sine sider og bytter seter til Biz for en mer hyggelige priser.

Så ble det biz hele veien for 4500.- For et kupp.

FQTV

God morgen fra 2060, litt trøtt da det ble sent i går. Hadde kiosk vakt for fotballlaget til poden. Dagens bil til Europa straks på veien sydover. Dog litt lettere en planlagt når en av kundene ikke greide å svare på hvor fisken befant seg... så får vi se hvordan vi løser det, men blir nok å flytte den til i morgen tenker jeg. Så slipper eksportøren dobbel fraktpris...

Og hvis gudene er gode, så slipper man å kjøre noen barn til Korona test i dag. Hadde vært greit med dag i uken hvor det ikke må innom en eller annen teststasjon....

S

Morn fra Kolsås.
Her skal det jobbes litt, før man pakker bilen for halvannen uke i Tyskland. Tar en pitstop i Sandefjord i natt, da det er litt mer praktisk når fergen går fra Larvik kl 8 om morgenen...
I motsetning til forrige gang vi kjørte nedover, så er vi denne gangen 100% garantert å ikke få problemer med hverken dieselfilter eller registerreim

Hei fra tett tåke i høyden. Mye surr med karantener, testing og vaksiner på de tre små, men får vel sitte litt stille i båten mens aller er friske og på skolen.

På tide å komme seg ut en tur og se om det er som nede i høgget.

God morgen fra Lillestrøm. Trodde et sekund der at jeg skulle ha en helt sånn brillefin rolig dag i dag på hjemmekontoret, da jeg ble bråminnet på et zoom møte kl 12. Av den seige typen. Makan.

Ha en fin en uten zoom og karantene

God dag fra hjemmekontoret. Her er det hverken testing eller Zoom, men rikelig med Teams-møter. Men snart skal man «ut i felten» for første gang på ett år. Widerøe til Sandane og med overnatting på Gloppen hotell. Etter endt økt i morgen blir det mere propell, denne gangen via Sogndal. Ha en finfin midtuke[emoji41]

G’morgen fra 30040 .. Ingen smitte eller testing her, men et zoom-møte blir det nå likevel,.. dog av den mer private sorten for å få orden på noen investeringer.

Fikk brev fra Helfo i går, med både norsk og eu-sertifikat, så nå må jeg bare passe på at alt er i sekken når jeg setter kursen mot HQ om noen uker.

Voldsomt uvær i natt, men nå er himmelen blå. Trallala og kaffe i NW-koppen.

men et zoom-møte blir det nå likevel,.. dog av den mer private sorten for å få orden på noen investeringer.

Bongo Tryllereiser og Invest?

God dag fra 2165. Meeeer enn nok å gjøre. Snart helg.

Ha en god en :)

Bongo Tryllereiser og Invest?

God dag fra 2165. Meeeer enn nok å gjøre. Snart helg.

Ha en god en :)

Ja, også en italiensk bank. Verdens eldste bank kan da ikke være annet enn en garantert suksess?

Back