• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra 37A

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Ombord i Alaska 1610 på vei til LAX - ny måned nytt øl ombord - Fremont Lush IPA er godt over godtatt, hyggelig at hus bryggeriet er ombord (Fremont Brewery er 3 minutter unna kontoret mitt). Hmmmm lukter nytt fly - kanskje en NEO....ha en perfekt uke, med eller uten sand mellom tærne (sne gir liksom ikke den samme følelsen)

Neo, ja .. N928VA levert i mai. Kom rett fra Everett før i dag - muligens wifi-installasjon - eller installasjon av tappekran? :D

G’aften fra noe lenger øst. Her har jeg vært på en liten jazzklubb gjemt i en stripmall knappe halvtimen hjemmefra. Bandet var ungarsk og heter Djabe, kjent for å samarbeide med eks-Genesis gitarist Steve Hackett. Han var ikke med, men den ungarske ambassadøren var det, og han viste seg som habil habil både på gitar og sitar. Artig kveld.

Mandagen byr på en runde med løvblåseren hvis det holder seg tørt.

God morgen fra Ris. Klar for en ny uke...og den starter allerede med møte i sentrum 07:00 - godt at det finnes flere som står opp tidlig. Blir et par møter til i sentrum før hjemmekontoret åpnes til lunsj. I kveld er det trening igjen... Ha en bra start på uken.

God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo. Ny uke og nye muligheter! :) Ja vi er flere som er tidlig oppe. Jeg setter beina i gulvet 0415 hverdager, helg drøyer jeg til 6 7 tiden. ;) Ha en fin en alle sammen! :)

Mornings, nok en regnværsdag i sikte? Eldstemann er levert i barnehagen, og siden de to andre i huset sover, nytes freden og roen med en espresso. Ha en fin dag

Mårnings fra det Sørlandske!
Regnvær her også. Men heller det enn snø.

Det å stå opp tidlig burde egentlig være forbudt. "Drøye til 6-7 i helgen" er ganske langt fra min døgnrytme, og skulle jeg opp 0415 5 dager i uka hadde jeg nok strøket med. Men det går vel hvis dere legger dere i 20 tiden på kvelden....

Tror dette må være første uken i høst som ikke har noe reiseaktivitet. Skal bli helt fint egentlig. Nok å gjøre på kontoret, så behøver ikke å kjede seg.

God uke ønskes!

Morn fra Kristiansund.
Reiseregninger unnagjort, nå er det bare å få tilsendt utstyret som står i Stavanger som står igjen.
Så blir det nye piggdekk på sleden, men først må den vaskes. Noe som tar inne i granskauen med tid da den er av type største personbilen du kan kjøpe....

Hepp morgen fra Stavanger. Også her er det grått og trist på vær fronten.
Så fint å kunne tilbringe litt tid innom hus også.
Nå er det godt to uker fri fra jobb før det må arbeides litt innimellom i jula, men jobb i jula gir jo klingende mynt i reisekassa (+200-300%) og med mye frafall på jobb øynes også mulighetene for plutselig opp dukkene overtid på en av disse røde dagene.
På eftan blir skal en være tilskuer på en juleforestilling, det gledes.
Ha en glitrende flott dag :)

Go ettermiddag fra Jærbanen. På vei hjem er toget forsinket, og begrunnelsen kjenner vi fra før: signalanlegg og sporveksel. Vel savner jeg OSL, men det får da være måte på "nostalgi"...:p
(Eller er det déjà vu?)

Back