• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen første arbeidsdag 2013!

Ståle

Amatør
God morgen første arbeidsdag 2013!

Da sitter man omsider på bussen og blomstrer på vei til kontoret for årets første jobbøkt. Regner med at det blir rimelig hektisk idag men det er lov å håpe på flaks. En grei ting er at man har fått sovet av seg 1. januar-formen :p

Er også spent på hva SAS sine EB-tilbud denne måneden blir! :)

Ha en fortreffelig dag!

Mornings, også her fra bussen. Lang ferie, men jammen gikk den fort. Moderns n'te 29årsdag står for tur, så blir som vanlig ut å spise. Ha en fin dag

Re: God morgen første arbeidsdag 2013!

God morgen fra trikken--ferien er over, og det er forhåpentligvis influensaen også... Avhengig av dagsformen blir det vel en treningsøkt i kveld. Ha en god dag!

God morgen fra Lillestrøm. Litt tung i nebbet etter 4 dagers hurratur i Trysil. Desverre er det julebord med jobben imorgen før det ryker mot Las Vegas på søndag. Kjenner spesielt at julebord imorgen sitter innmari langt inne.

Men, men... Det er vel bare å snu lua bak-frem og legge i vei.

En god dag og et godt arbeidsår 2013 ønskes alle sammen.

Grynt, stønn og andre rare lyder fra jobben.

Forøvrig godt nytt år kosmonauter!

God morgen fra KRS. Årets første flytur er sålangt 45 min forsinket. Men jeg har jo fri idag.

God morgen fra Trondheim.

Innboksen er tømt og det er null - 0 - (uleste) mail.

Desverre ca 100 i oppfølgingsmappa..

Ha en fin dag!

God morgen og Godt Nytt År på årets første arbeidsdag fra SVG!
Måtte året 2013 bringe mange fine flyrelaterte opplevelser til dere alle.

Morn. Det nye starta som det gamle slutta; tidleg opp og bråk om natta... Etter ti dagar med skikkeleg luksus og soving til nesten minst sju (!) vart det berre bråk i natt, så ein kom halvanna time seinare på jobb enn planen. Jaja, ikkje greitt å vere liten.

Plan for året (semesteret): Planlegge, bygge noko elektronikk, skrive litt papers, reise litt, alt dette før vinterferien... Jaja.

Ha ein bra dag og eit godt år!

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Dagen startet dårlig: Lite søvn, forsovelse, unger som var vanskelige å få ut av senga, stål-is på bilen og glatte veier. Er det rart jeg drikker??

Så på jobben: Kø utenfor kontordøra av folk som skal spør om det ene og det andre, full mailboks og man er ikke en gang halvveis igjennom dagens gjøre mål. Er vel like greit å begynne å drikke?

Skulle blitt i senga, gitt!

BF:cool2

God morgen fra KRS. Årets første flytur er sålangt 45 min forsinket. Men jeg har jo fri idag.

Og resultatet var 1time og 5 min sein inn til OSL. Pluss at flyet ble plassert på utlandsgate, så ble litt bussing. Men for engangs skyld hadde jeg sjekket inn bagasje(vært jul), så da måtte jeg uansett ha ventet på den. Så ikke store tidstapet der.

Da var man i gang her vestsørøstpå også .. ingen truende arbeiddskyer på horisonten så her kan man fortsatt sove lenge på morran. Guttungen skal heller ikke på skolen før mandag.

Oppklaring på gang .. ingen skle utfor budsjettstupet og i kveld blir det middag på fiiin restaurant for å feire 14-års bryllupdag.

Fortsatt god onsdag !!

Back