God midtukedag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God midtukedag fra Lillestrøm!

Glad onsdag! Midt i uka og man nærmer seg juleferie. Det kjennes helt greit ut! ;) En uke til Arlanda tur i dag, før Japan kommer like etterpå. Jada, Arlanda ble booket før Japan turen, ellers hadde jeg nok ikke reist dit like før. Vel, booket er booket, og noen flyturer er jo greit nok!
Kjedelig vær ute med noe tåke. Godt å tenke at snart går det mot lysere tider igjen!
Nu kaffe!
Ha en fin en alle sammen! :)

Re: God midtukedag fra Lillestrøm!

God morgen fra Bergstaden. Nå venter en tur på skinner gjennom Østerdalen og til Oslo. La dagen begynne - håper din også blir bra:-)

Hepp fra SK236. Ser at baggen min blir godt våt ute i regnværet... (Sjekket inn da man skal rett på juleferie etter denne jobbturen.) Dette blir 11. og siste gang på fakir-flighten i år, en rekord jeg neppe kommer til å slå med det første. Foretrekker 0700/0725 og enda bedre 0800 [emoji38][emoji16]

Dagen ender til slutt opp i Göteborg, noe som blir spennende. I morgen er det arbeidsmøte hele dagen før WF/SK tar meg hjem til parents i Stavanger - herlig!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God morgen fra Groruddalen, her er alt vel utenom været. Det går til innspurt på jobben - fredag siste dag dette året.

Jan

Mornings fra trikken. I kveld skal det lages gravlaks, en av få ting jeg lager til jul i år. Dessuten blir det en tur på teater med arvingen. Og får jeg ånden over meg bør jeg vel ta meg en tur i boden og få preppet noen par med ski. Ha en fin dag

God onsdag fra rett over elven!
Halvveis i nattvaktsuken kjennes deilig. Litt overtid på lille julaften, bare for å slippe unna handlehelvetet, og så er det jul. Gleder meg. Ren voksenfeiring uten gaverush, bare god mat, godt drikke og samtale rundt bordet.
Krydret dag ønskes :)

God morgen fra det Sørlandske!

Her har varmen slått inn. 6,5 grader ute nå på morgenen. Så forsvinner forhåpentligvis skøytebanen som er på fortau og i sidegater her.

Har hatt fredagsfølelse de siste dagene. Men sånn er det vel når man har vært på reise siden Flypratjulebordet. Årets siste flytur er tatt, og nå er det bare i dag og i morgen igjen før man tar juleferie. Kjenner at det blir helt greit. Så var det bare med alle de innkjøpene man ikke har fått gjort enda. Det begynner å haste litt, mener enkelte.......

Nuvel! God dag ønskes! Og husk at pengene til brennevin ligger alltid øverst! Det er derfor jeg drikker! ;)

Hepp hepp .. varmen har slått til her vestpå også. 16 grader, viser gradestokken. Varslet tildels store nedbørmengder, og sjansen for at det faller som sne er nok svært lav.

Stort sett ferdig med julehælvetet. Nå gjenstår det å cashe inn. Regner imidlertid med lav avkastning. Som vanlig. Kanskje satse på bitcoin istedet. :p

Back