• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandags morgon!

wf145

at your service!
Uff, hadde gløymt kor grusomt det er med tidlegvakter gitt!. Heldigvis er det berre ei kortvakt i dag, ferdig klokka 12. Ha ein god start på veka, kvar du enn måtte befinne deg!

Glad morgen... 7 års bryllupsdag skal feires i dag - men først arbeid og trening. Ha en bedre start på dagen alle forumister...

Ahh, deilig med fridager når en våkner kl. 05:30 og ikke får sove igjen! Jaja, det er jo alltids OL på TV å fordrive tiden med.

God morgen. Begynner på jobb idag, så er litt spent. Skjorta er nystrøken og dressen på plass så er er det bare å kaste seg ut i det. Ha en fin dag

Ha en god mandags morgen! Legger meg nå, men når jeg våkner er det forsikring og registrering av bil som står på planen. I helga har temperaturen vært på rundt 30 på dagtid, så heten på opp mot 40 grader celsius vi hadde i uken som gikk var vel forbigående for denne gang?

God morgen forumister!

Siste arbeidsuken før etterlengtede 2 uker med ferie (derav 1 uke i det store eplet :USA)

Ønsker alle en finfin dag! Spesielt lykke til med første dag på jobb, Someone :)

God morgen fra Stavanger.

Har tatt meg fri i dag, så jeg skal ikke på jobb, men derimot ta med min eldste datter på skolen for sin aller første dag..... Nok en milepæl.....

Ha en fin dag forumister. :)

God morgen fra Oslo, og gratulerer med bryllupsdagen til EB. At det er syv år siden sier noe om hvor lenge en del av oss har vanket her på forumet...

God morgen fra Notodden

Studiestart ved Høgskolen i Telemark i dag (og sikkert mange andre studiesteder også). Starter ikke opp med undervisning før litt senere i uken, så dagen i dag går til planlegging og forberedelser. I kveld blir det nok som vanlig noen timer foran TV'en med OL.

God morgen :-) Ble bare formiddagen på kontoret her, drar snart for å følge min datter på skolen for første skoledag. Spennende! (tenkte forøvrig akkurat det samme som deg, LCH)

God morgon från ARN där livet är i full gång och flighter skickas kontinuerligt om än med lite dålig punklighet (kan inte rå för att Tor vill slå ner sin hammare i OY-KGY).

Klockan 19 börjar 4,5 dagar fri!

God mandag!

Skikkelig høstfølelse idag, ikke bra. Men, det tar seg vel opp utover i uka. Kort dag på kontoret, og så begynner noen forbedelser til foredrag i Vinforerningen på onsdag.

God morgen. Begynner på jobb idag, så er litt spent. Skjorta er nystrøken og dressen på plass så er er det bare å kaste seg ut i det. Ha en fin dag

Med nystrøken skjorte og dressen på, regner jeg med at det er jobb som selger på Dressmann du starter på idag?:D

Fortsatt litt sommervær her i sør, og jeg er hjemme med englebarna mens mor er på jobb. Det må nok bli en tur ut i det fine været.

I morgen blir det dagstur til Oslo for et prosjektmøte. Dagsturer til Oslo er egentlig en oppskrytt opplevelse. Akk ja! Det er vel derfor jeg drikker!

BF:cool2

God morgen fra OSL. SK983 og NRT står for tur.
Etter fire suverene dager på Gaustablikk med flyvende rotarianere, frokost-, lunsj- og middagsbuffeter hver dag, rundturer med buss i Telemark, mye kultur, øl og vin, så er det tilbake i uniformen. Rart med det: så fort man tar på seg uniformen, så begynner man å gjespe!

Ha det bra alle sammen!

G'morgen fra Alpharetta, som byr paa 21 grader og 90% luftfuktighet .. se opp for flyvefisk!

Tilbake i heimen etter en helg paa landet hos Svigers hvor baade motorsag og andre kirurgiske hageinstrumenter var i bruk. Naa venter nok en uke med striskjorte og havrelefse ..

Fikk ikke med meg Stabaek-Godset i gaar, men det er hyggelig aa vaere Stabaek-gutt om dagen!! :up:

God ettermiddag fra Mosjøen!

Starter uka med en fridag, men har pusset opp toalettet i dag. Nå gjenstår bare å legge nytt gulv og få på plass toalettet igjen så kan jeg mer eller mindre si meg ferdig med prosjekt oppussing 2008 :cool:
Resten av uka går med til jobb før helga truer med nok et bursdagsjubileum, stakkars meg på søndag. . .

E!

God ettermiddag

Nok en tidlig arbeidsdag unnagjort. Tror aldri jeg kommer til å like vakter som starter 0430.

Nå er det kun en rolig og tidlig kveld som gjelder siden jeg må innfinne meg på osl sånn ca 0430 i morgen også. ugg.
Dagens lyspunkt er at jeg har funnet ut hvor på takluka vannlekasjen er. Slik at jeg nå slipper å våkne kl 4 med x antall liter vann i nakken..... Noe jeg forøvrig forsøkte før helgen. Ikke morsomt i det hele tatt. Det hadde samlet seg vann i "rommet" til takluka på Audien. Og når jeg bremset foran en fartsdump, så oppdaget jeg at nattens kraftige regnvær hadde instalert et lite fossefall i bilen :-)

Ønsker alle en trivelig dag

S

Last edited:
God ettermiddag

Nok en tidlig arbeidsdag unnagjort. Tror aldri jeg kommer til å like vakter som starter 0430.

Velkommen i klubben :) En morravakt unna gjort i dag og har en i morra før man er nesten helt ferdig med morravaktene denne uka (skal på jobb 0530 på lørdag da men det teller ikke) :)

Back