God mandags morgen

Solguden

ScanFlyer Blue
Da var det bare timer til morgenflyet fra TOS til OSL går, og jeg skal hjem. Ha n flott dag alle sammen!!!

God tur, velkommen til forumet (din andre post ser jeg), og god tur.
God mandags morgen for de som er i den nye uken allerede. Jeg tar ikke mandagen på forskudd og sitter i søndagskvelden på noen-og-hundre grader vest.

På denne dag, 15 juni, i 1973 landet den første CF-104'en til Luftforsvaret, i Bodø. Det var CF-104 s/n 637, en toseter, som ble fløyet fra Prestwick av den canadiske testflygeren Capt. Mike Fairly.

God morgen fra Jessheim, snart 5 timer inn i ferien min, og skal vel opp og få festa en viss 340 til brikka etterpå, ellers har natta vært bortkasta og holde seg våken gjennom ;-) Ellers ingen planer for dagen, bare ha ferie!! ha en herlig mandag alle sammen!

Håper værgudene er med gutta på tur ... ;)

G'aften her (veldig) vestfra. Er like før bingen skal inntas, men kaaaaanskje får jeg et glimt av TG'en påradar før jeg kravler inn.

Klamt og jævlig å lufte bikkja - utrygt for bommelibom, selv om det har vært rolig så langt ...

Kun en uke igjen til avreise!

Prøvde akkurat å booke togreise Bergen-Asker .. så fint at ikke NSB aksepterer amerikanske kredittkort ... duuuuuuh ...... :mol

Last edited:
Glad mandag! Ny uke nye muligheter. Blir en del kontorarbeid og forberedelser før morgendagens reise som igjen går til Kristiansand - denne gang med fly. Ellers byr ettermiddagen på en dobbel treningsøkt. Ha en bra mandag!

God morgon från Sigtuna,

Regnet öser ner, men vad gör det då jag snart åker ut till Arlanda för att hoppa ombord på LN-RRH som skall frakta mig ner till NCE där det är närmare 30 grader varmt.

Önskar alla forumister en fin vecka!

Tidlig oppe her i huset. Ikke cabrioletvær akkurat, så det blir Alfa Romeo til Brandbu nå i morgentimene.
Veikart er funnet frem og Michelinguiden for Italia er konferert med, og imorgen begynner Italiaferien. Blir nok et par dager på Ischia til å begynne med, så får man ta det på sparket videre.
Ha en fin dag.

Da får man bare håpe været holder... :)

AC/DC på Valle Hovin ikveld og Metallica på Oslo Spektrum på onsdag, innebærer at undertegnede like gjerne flytter til Oslo for et par dager.... Må man, så må man...

God morgon frå ein vindfull Trondheim!

Då er dagen i gang, og det er bare å sette i gang ;) Litt forskjellig som skal gjennomførast i dag, så dette blir artig.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen! Siste arbeidsdag før ferien. I morgen på denne tiden sitter man på et LH-fly til Munchen. Utmerket! Så blir det videre til Sofia, og deretter med Bulgaria Air BA 146 til Varna. Det vil helst gå bra. :lol:

God mandag morgen!

En fin sommerdag, om enn litt kjølig. Det blir innekontor i hele dag, før jeg starter på det som blir en uvanlig hektisk uke hva angår det mer sosiale, sånn etter arbeidstid altså. Men, det blir alltid hyggelig på alle måter ^_^

Go morn fra Stjørdal
Bonusreise bestillt - kaffe inntatt og om få strakser settes kursen mot Trondheim Lufthavn Værnes, sete 7A ,Tigerstaden og AC/DC.......

Trenger ikke si mer.....bortsett fra...."Let there be rock" :musikk :musikk

Strålende dag folkens :nor :nor :nor

Da var det å pakke sekken, til en høyst ufrivillig tur. Tre billetter etter hverandre, og jeg får ikke bekreftet at de to siste faktisk er OK. Fuglene må vite hvor jeg ender med å overnatte i kveld og i morgen. Eneste positive er at det blir kansje 757 med motorer fra andre siden av Atlanteren.

Ha en bedre dag!

-A

Det har sandelig blitt morgen her i Krsand også!
Og solen skinner som den har gjort både lørdag og søndag. Fint at vinden er løyet, men det kunne den godt ha gjort for et par dager siden, da det var litt vel mye vind til å ha det varmt og hyggelig på bøljan blå!

Men nå skal det jobbes 4 dager før det blir ferietur østover. Det er nesten så man må begynne å pakke snart. Iallefall starte planleggingen av pakkingen.

Men først blir det jobbing og deretter styremøte i kveld. Så plutselig er nok denne dagen også gått!

BF:cool2

God morgen fra Bergen ! Smakte godt med seier over Lyn i går. Fri fra skolen hjelper også på humøret, i tillegg til at neste flytur nærmer seg. Uken avsluttes med muntlig eksamen på fredag..

Og jammen er jeg ikke ferdig med videregående på fredag også :)

Ha en flott dag alle sammen !

Det er mandag, men jeg er ikke helt sikker på hvor god den er.. Første arbeidsdag etter to uker ferie, så det blir spennende å se hvordan ståa er der nede. Hvis det skulle vise seg at de har klart seg uten meg, så merker de kanskje ikke om jeg blir borte en uke til? :rolleyes:

Nuvel, en god mandag ønskes resten av forumet, enten man måtte tilbringe den på Valle Hovin, på en voll, eller hvor man ellers måtte befinne seg.

Gjeeesp og hallais fra Oslo. Rett på jobb fra Vegas og etter US over Atlanteren på kjipklasse, 9 timers tidsforskjell i kroppen, bør nesten komme meg på detox, en forkjølelse er på vei, 145 uleste mail i innboksen, en god samling ubetalte regninger og nylig dumpet per SMS............glimrende start på uken.

God morgen fra hovedstaden!

Godt i gang med arbeidsuken og alt er på stell! Kanskje man tar en Singha til ære for Thai i kveld? :cheers:

Ha en fin mandag!

Gjeeesp og hallais fra Oslo. Rett på jobb fra Vegas og etter US over Atlanteren på kjipklasse, 9 timers tidsforskjell i kroppen, bør nesten komme meg på detox, en forkjølelse er på vei, 145 uleste mail i innboksen, en god samling ubetalte regninger og nylig dumpet per SMS............glimrende start på uken.

Kan du ta alt dette på reiseforsikringen kanskje? Velkommen tilbake til :nor

Back