• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Morn fra Furuset!
Her er man på plass for første gang dette året og straks er det jobb igjen!
Ser ut til og være en del å begynne med.

Ha en super mandag og en fin start på en ny uke! :)

Morn fra Sandefjord, hvor man snart må starte å kontorere. Mangler motivasjon, men så er det heldigvis kun 7 uker til "sommerferie". Må jo være sommerferie når man da ikke skal på jobb igjen før august?

God morgen. Godt igang med en noe oppdelt arbeidsdag siden det er planleggingsdag. Håper å få med krapylene på langrenn eller slalom før regnet kommer. Må vel også skaffe noen tester før skolestart i morgen for et visst virus.

God morgen fra Kongsberg Sykehus.

Her starter dagen i likhet med andre sykehus gørr tidlig, med diverse målinger og prøver. Jeg håper ting er i ferd med normalisere seg slik at jeg kan dra hjem i dag, men vi får se hva de finner ut.

Ønsker alle en riktig fin dag.

God formiddag fra kjøkkenkontoret hvor jeg allerede har jobbet et par timer. Snart til Montebello for å få 3. dosen - en merkedag dette også. Ha en fortsat fin mandag!

God morgen fra Hvalstad. Ny tåkedag? Minsten er levert i barnehagen og kona dratt på jobb, mens jeg og eldstemann holder fortet pga planleggingsdag på skolen. Foreløpig går det i espresso og siste rest av julens berlinerkranser mens jeg forsøker finn motivasjonen siden også 2022 starter med hjemmekontor med hjemmekontor :mol

God morgen fra hjemmekontoret i skogkanten. Dragen er på vei ut døren og alle tre barna har planleggingsdag. I dag regner jeg med det blir mye aktivitet på Teams som skal gadd igjen for en relativt stille uke.

Litt spennende, men dessverre ikke så morsomt som før, blir en kjapp tur bort på BMW for å få overlevert dragens nye ganske så store og stygge dynamo-SUV.

God morgen fra hjemmekontoret. Litt tungt å komme i gang igjen, men samtidig deilig og spennende å starte med et nytt år.

Er rimelig spent på hva det skal by på. Det er ihvertfall spennende nok til å holde meg våken om nettene mens jeg stri-pønsker på alle mulige scenarioer. Som f.eks i natt. Så jeg tenker det blir en liten fottur i snøen snart for å våkne.

Ha en forfriskende dag.

God morgen fra Mogreina !

Tvangsplassert på ferie på nyåret her, siden jeg ikke brukte all ferie i fjor, så fri i 10 dager til, men benytter de mørke vinterdagene til å pusse opp litt, så straks ut og handle litt på Byggmax her.

Ha en flott dag alle

God mandag - fortsatt fri som egentlig passa godt da jeg ikke sov noe i natt omtrent. Ja så får jeg finne ut hvordan jeg skal oppfylle myndighetens krav om testing. På OSL ble jeg bare sendt hjem direkte uten å bli testa i går kveld. Så får se om COOPen har selvtest jeg kan kjøpe.
Men synes jo Air Balic leverte jo på business i går, eneste jeg vil trekke for er maten som ikke smakte så mye og kanskje litt østeuropeisk attitude fra crewet. Fikk nå både champagne,vin og mat da så. Vil uansett anbefale det i business.

Morn fra Sandefjord, hvor man snart må starte å kontorere. Mangler motivasjon, men så er det heldigvis kun 7 uker til "sommerferie". Må jo være sommerferie når man da ikke skal på jobb igjen før august?

Bare å glede seg! Har siste uke nå, med barnehagetilvenning neste uke før jobb igjen. Permisjonslivet med lønn er helt kanon, begriper ikke de som skipper/tar snarvei. Anbefaler å slette alt av jobbting på mobil og gjemme PC, de ringer deg når/hvis du trengs.

Ellers god dag fra Bergen hvor det endelig ser ut til at vi skal få (masse) snø i fjellet. Har seriøst vært ingen base i fjellet frem til nå, og håper det legger seg en god halvmeter så kan man dra på ski når været er fint [emoji3526] liker svært dårlig sene sesongstarter…!

God morgen fra Kongsberg Sykehus.

Her starter dagen i likhet med andre sykehus gørr tidlig, med diverse målinger og prøver. Jeg håper ting er i ferd med normalisere seg slik at jeg kan dra hjem i dag, men vi får se hva de finner ut.

Ønsker alle en riktig fin dag.
God bedring! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God formiddag fra Tananger,

Første arbeidsdag dette året tar jeg på hjemmekontoret. Starter året pent og pyntelig første uken før det braker løs igjen.
7-8 varme grader og regn her over i sørvest, plenen har vokst så jeg lurte på et øyeblikk på om jeg må ut å klippe den?!
Vel , tenker å utsette det noe til utpå senvinteren.
Ha en fin dag.

G’morgen. Nattens storm er kommet og gått. Var uten strøm et par timer, men kom tilbake før jeg sto opp. Kom noen snefiller også, men nå er det nærmest skyfritt. Men kaldt, rett over null, så nå er det slutt på det varme været.

Mandag er fridag. Ukas beste dag.

Årets første mandag kom litt brått på!
Sov elendig i natt og eier ikke motivasjon. Enda godt man har kunnet følge med på både langrenn og hopp samtidig med jobbingen.

Som flere andre her er jeg også drittlei det meste og har mest lyst til å reise langt bort uten tilgang til mobil og pc og stenge alt annet ute. Men det er vel en utopi i våre dager......

Nuvel! Good day...

Hu og hei, da er første arbeidsdag i det nye året straks unnagjort. Startet forsiktig med gjemmekontor men i morgen blir det skikkelig kontorering. Og er jeg heldig rekker jeg noen bonusturer ut i produksjonen også. :) Fine og vinterlige forhold her hos oss, nå kan jeg ta frem skiene (skjønt her oppe liker folk flest heller å ta frem snøskuteren). Ha en fin start på januar alle flypratemakere!

Back