• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
God mandag, om det er noe som heter det. Sitter søvnig på Arlanda Express.

Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke noe galt med mandager...nå er også denne klar til bruk. Allerede rukket to kopper Nespresso. Holder meg på hjemmekontoret frem til treningen i kveld. Ha en bra start på uken.

Hmmm det blir ingen mandag på meg denne uken - letter snart med SQ37 søndag kveld og lander først på tirsdag morgen - ha en fin dag med eller ute mandag..

God mandag morgen fra Furuset hvor snøen laver ned og skaper en flott stemning. :) Ny uke og nye muligheter. Fin tur hjem med LOT fra Warszawa i går. Det var tre helger på rad med turer. Nå roer vi litt ned og reiser ca annenhver uke frem til påske. Det er booket i hvertfall. :) Ha en strålende mandag hvor dere enn er!

Mornings fra L1. Riktig så vinterlig ute, og en fordel med å ha flyttet til Asker er at både veier og fortau faktisk brøytes her, og ikke bare sykkelveiene. Kvelden skal benyttes til å mene mangt om mye. Ha en fin dag

God morgen fra Asker eller Bærum.. I dag fungerte bilen som måkebil og det var lite plass til arabisk kjørestil på E18 ut av byen da samtlige må ligge i venstrefeltet i ca 50 fordi de synes det er glatt.. Deretter legger de seg til høyre over alle feltene ca 20 meter før de skal kjøre av til sitt..

Deilig med skikkelig vinter og du må dytte vekk snø med utgangsdøren.

I dag blir det litt flybillett-booking og 10-12 kaffe.

God mandag morgen fra et snøoverfylt sørland......

Det er altså bare nok snø nå! Håper noen som har noe med det noterer seg dette.
Full fart på jobben i dag, og i kveld er det årsmøte i vinforeningen. Oslo tirsdag og onsdag, da heldigvis med fly.....

God uke ønskes!

God morgen fra Trondheim!
Kjørte bil til byen i dag og det var mye rar kjøring på E6. Skulle neste tro at nordmenn er vant til snø og vind, i alle fall når det ikke er første snødag og alt er glemt fra i fjor. Eller var det helgen som virket som en liten "reset"? Jaja, er nå fram i alle fall.
På onsdag bærer det mot Dublin, men det blir nok lite tid til Guinness og Temple bar dessverre.

Ha en flott dag!

God dag fra BGO.

Sitter her og venter på boarding på WF sin E2. Blir min første tur med den.

Samtidig sitter jeg her og lurer på hvordan jeg har klart å glemme å pakke Rimowa’en som håndbagasjen eller håndbagasje i sin helhet.
Begynte å lure i sikkerhetskontrollen på hvor den var, inntil eg våknet og fant ut at den er ikke pakket engang. Ja ja, det var en hard helg på Kiel ferja i helgen men at det skulle få sånne følger tok eg ikkje høyde for.

Next stop HEL.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Gardermoen Lounge-innenlands. Får nesten granatsjokk av været her i forhold til der jeg kom i fra. Jaggu godt jeg kan akklimatisere meg frem til fredag før det blir å ta hele 4 jobbvakter. Og enda bedre er det at om 2,5 uke går turen til Sydney, der har jeg hørt at de har det litt varmt om dagen.
Ha en fin fin mandag :)

Hau hau .. her rundt Atlanta står vi også foran en snebyge eller to som tradisjonen er når det er Superbolle i by’n. Blir imidlertid neppe som det var i fjor. Heldigvis. Og til helgen blir det tosifrede varmegrader igjen.

I dag får vi endelig reparert taket inne etter lekkasjen før jul. Vært litt av en ‘ride’, men blir ihvertfall ordentlig gjort. Forsikringsselskapet er også byttet ut etter skuffende støtte. Møkkagjeng.

I ettermiddag er det også storkamp i FA-cupen. Barnet-Brentfort blir nok en rysare! :p

Back