• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag!

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen :)

Har vel knapt skjedd før at jeg har åpnet denne tråden, men er nå i farta!

I kveld er det fakkeltog for to flotte prisvinnere som har rett fokus, og så blir det en konsert etter det igjen. Men først på jobb.
Ha en god en der du er!

Mornings fra Hvalstad. Hvitt og vinterlig ute. Eldstemann er sendt i barnehagen, så får vel snart diske opp med litt frokost til kona. En tur til det svenske helvetet, Ikea, må gjennomføres senere i dag. Ha en fin dag

Morn frå CRJ nr 2 for dagen, enno på bakken på ARN. Turen går til VNO. Satsa på vi kjem oss gjennom det som vart kalla "low visibility" der borte. Vart drøyt tidleg morgon, og eg kjenner frukosten mangla enno. Og det blir det lite av på rad ni.

God morgen fra toget. Virker som om det er uvanlig lite folk ute? Sitteplass på toget, lite trafikk og alt mulig. Har jeg smittet alle med inspludensa kanskje? #patientzero

God uke herfra. Et par dager kontorering venter.

Ha en fin en

God ettermiddag fra Coconut Island like ved Phuket. Varmt og klamt, akkurat som forventet på denne tiden, men mer sol enn fryktet. Digg med ferie!

Tror alle valgte bilen i dag istedenfor. Virket hvertfall sånn på E6 mellom Kløfta og Skedsmokorset i dag.
Må være noe sånt. Forrige uke kunne man nemlig knapt stå på samme tog

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Mårnings fra det Sørlandske!
Blå himmel og pluss 3 grader.
Første og siste kontordag denne uka. Har ikke mindre enn 8 flighter, 5 forskjellige hoteller, 1 båttur t/r Danmark og skal innom 4 ulike land den kommende uka. Er det rart jeg drikker? Heldigvis er en god del av det privat hygge, så da er den til å overkomme.

Lurer på om @EB kan være syk i dag? Ligner ikke han og sove til over kl 9? :)

Nuvel! God mandag ønskes!

Få på toget er litt som å ikke ha avtaler i kalenderen... man begynner å lure på om det er en fridag. Men, det var det ikke, masse folk på kontoret i dag.
Dumper videre til Gløshaugen etterhvert, der det helt sikkert fremdeles feires at det er mandag i kantine ved å tilby hamburgere, som alltid. Hurra.

Ha en strålende dag!

Lurer på om @EB kan være syk i dag? Ligner ikke han og sove til over kl 9.

Det dukket da opp et bilde fra Bergstaden på Fjasboka ..

G’morgen .. ellerno .. her skal bil på verksted x 2 samt at man skal få besøk av taktekker for å estimere kostnader for reperasjon av en taklekkasje som dukket opp over helgen.

Ellers er det 3-4 grader ute og det ventes mer regn. Håper dere får en billigere mandag enn meg.

God ettermiddag fra en liten privatklubb på det allerede ganske så private hotellet. Arvingene har et par timer på den utrolig proffe Kids Clubben mens far kjøler seg ned med en is-cappuccino og litt mail. At en langhelg kan gå så fort kan jeg ikke fatte og begripe.. hadde med seks historieblader som ikke er rørt i det hele tatt. I kveld er det gladmiddag med arvingene på dekket til Burj Al Arab(ski). Litt i-landsutfordinger da jeg prøver å tenke på logistikken med tøy osv. til neste tur hit om ni dager.

585ABE67-BBC3-4471-BC4C-6814C8BAC51E.jpg

God ettermiddag fra Stavanger. Her er det allerede blitt mørkt igjen og middagen er fortært. Straks skal en delta i et forsøk på å påvirke politikernes budsjettprosess her i grenda. Kunne vel like gjerne tatt en tur i hønsehuset tenker jeg.
Om det blir tid, tenker jeg også at siste rest med julegaver skal anskaffes senere på kvelden.
I morgen blir det, nei det blir det ikke, jeg har jo fri.
Ha en fin fin aften :)

Back