• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God mandag ønskes fra Forus. Stavanger kan for øyeblikket melde om oppholdsvær. Men det har vært noen herlige regnbyger gjennom natten. Spørs om det ikke blir noen fler av de utover dagen. Ellers er det lite som tyder på at vi kommer til å få en hvit jul på nåværende tidspunkt. Snaue to timer igjen av denne vakten. Så blir det hjem til loppekassa!

En god mandag ønskes alle forumister i nære og fjerne himmelstrøk. Snakkes!

God mandag ( minus 11 timer her ) fra Honolulu...Topp vær og den vanlige dagstemp på 28.

Ha en Topp dag..:)

Mornings fra Tjøme. Litt tidlig og begynne ferien, så får sette meg i bilen og komme meg på jobb. Dessuten må endel ordnes hjemme i Oslo før jul. Ha en fin dag

God morgen fra Sola!

+8 grader på vei til jobb i dag, så det blir som Twin Otter sier, det blir trolig ikke hvit jul i Stavanger (i år heller)!

Da var det 2,5 dag igjen før det blir juleferie frem til 3, Januar.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Oslo nord - stedet hvor gud glemte når det gjald snømåking. Slaps og minus 0,5 denne morgen.
Siste dag på jobb før jul og muligens før nytt år - kommer ann på vær og vind mellom jul/ nyttår.

Ha en god dag.

Jan Støkkebo

Attachments

• 11-1.jpg
    11-1.jpg
    48.2 KB · Views: 207
G'morgen fra Swansea.. Morgenen bringer tog til London og Delta hjem .. Må deres dag bli kortere enn min.

God morgen fra hjemmekontoret i Torrevieja. Grå-rosa morgendis holder på å lette, men det er enda ingen som har inntatt stranden jeg ser ned på. Ble vekket tidlig idag av moped som ljomet mellom murhusene. Føler at trangen til å jobbe idag er heller laber.

Ha en god en alle som synes dette er en grei dag å sløve på.

God dag fra Akersgata. Italiensk trikk var ikke mer enn halvfull i dag, så det var god plass til Rimowa og meg. Satser på at kundene synes det er greit å sløve, så det blir en rolig dag til om lag 1430. Liker ikke at det er varslet både kuling og tordenvær på Vigra i dag, men det er jo ikke noe uvanlig at det varsles. Han en fin mandag!

God morgen fra et over-hvitt fjell i Trøndelag! :) Mangel på snø i sør-vest, mens her har jeg i svære mengder, kan ikke huske å ha lagt inn bestilling på dette men...;) Frokosten skal snart til pers før ''slaget om den siste julehandelen'' skal spilles ut i nabokommunen. ;) Gruer meg som en hund til det, men gjelder å stålsette seg hardt, så kommer en i gjennom det tror jeg. :)

Ellers kan en melde om overskyet vær, opphold og 1+ i lufta. Flight 442 for Thomson Airways er på tur over her om ca 20 minutter på vei fra ARN til MBJ i form av en B787. :) Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

God moegen fra Gøteborg!
Skyet men gode prognoser.
Blir vel Liseberg, litt juleshopping og to gode måltider gjennom dagen.
Ha en brillefin dag!

God mandag fra Trondheim.
Jobbedag i dag og morra, men så....ferieeeee til 5/1 :):)

Ha en god mandag :D :D

God mandag fra Forus,
Det blir en kort dag på jobb idag så setter juleferien inn for alvor.
Siste travle uker i de fleste himmelretninger gjør at det nå skal bli godt med 14dagers jule- og Nyttårferie før det nye året starter.
Litt juleshopping gjenstår idag så blir det en familiepreget julehøytid og ferie.
Ha en fin dag folkens.

Og det rapporteres hjemmefra at julepynten er hengt opp ..

10289874_1017142761636599_2606985084005730354_n.png

Back