• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Ny uke, nye moglegheitar osv. Blæææ! :D

Tipper dette blir en travel dag, så da er det bare å stålsette seg og brette opp ermer og klø på!

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra hovedstaden. Om litt blir det å hive meg i bilen for transporten ut i skogen. Solen skinner, men blir nok stort sett og sitte inne på kontoret. Ha en fin dag

14 grader kl 07:00 - blå himmel, vindstille - hva mere kan man ønske seg en mandags morgen.

5 uker til ferie - 4 uker til 1/2 års regnskapet skal avsluttes n- bare å sette i gang.

Ha en god dag.

JAn

Goood mandag morgen!

Her i vakre Skaun skinner også solen, og det er klart for en ukes jobbing som ser ut til å ende med UTDRIKNINGSLAG torsdag.. Skulle egentlig til Tallinn i møter tors/fre, men fikk streng beskjed fra min forlover at den turen kunne jeg bare glemme, og dermed endte jeg med å måtte reise til Malta hele uken etter i stedet.. :)

Nyt dagen, husk solkrem og god grill!

Kim

Good morning som de sier her... Sto opp 2t tidligere enn vanlig idag pga. en rørlegger som skulle vært her nå, menmen. Dagen idag skal brukes til å forhåpentligvis finne "min mann/kvinne" for et prosjekt i Tokyo.

Ha en usedvanlig bra dag

God morgen fra Nydalen.
På tide å pelle seg avgårde på jobb. Og så bare se frem mot at mandagen går over til tirsdag etterhvert.
Mandager er det verste jeg vet, og enda godt det kun er en pr. uke ..

Ha en bedre mandag.. :) ZzzzzZZ

God morgen fra Kristiansand

Ny episode av Game of Thrones i natt så det ble en time mindre søvn en normalt. Ellers kan vi ikke klage på noe idag, nydelig vær.

Ha en topp dag alle sammen

God formiddag fra Forus,

her skinner solen fortsatt , det an til en fin forsommer.
Det blir i det minste fint flyvær denne uken østover og vestover.
En travel uke blir det.
2 av dagene går med til full dagers "workshop" i prosjektet.
Kveldene er bundet opp med møter også.
Det skal bli godt med Pinsehelg etter denne uken.
Ha en fortsatt fin dag Forumister

Ny dag, ny reise. Off til Mosjøen i kveld. Lufthansa til FRA først, deretter Køben og Værnes. Styrer unna OSL .. med koffert kan det bli risikosport.

Sol og fint .. bikkjene har oppdaget kofferten og vandrer rastløse rundt meg med usikkert blikk. Aldri good news for dem å se en koffert.

Atter en dag på landets gamle hovedflyplass er unnagjort. Selv om man savner utsikt til flyene så er det strålende å være der ute i finværet. Ha en fin ettermiddag!

God morrakvist fra Newport Beach. I kveld bærer det hjem.

Har fått utsatt utsjekk frem til kl 14, men det er jo allikevel et stykke tid til flyet går (21:45). Alle sånne bookinger føles smartere når man booker enn når man skal fly.

Får kaste meg over mailboksen. Ha en fin dag.

Back