• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag!

Dag Viking

ScanFlyer Mile High Club
Etter en relativt fuktig helg på 29 grader nord begynner mandagen å nærme seg. Dette blir mandagen som medfører første del av min første flygerjobb. Det starter med en del briefinger, og så går det nok slag i slag videre. Forhåpentligvis kommer jeg i lufta ganske så snart, og timene renner inn! Æ glær mæ!

God mandag (spesielt til de som er lei av snø og kunne tenkt seg litt sommervær!)
Her sier værmeldingen noen skyer på formiddagen, og blå himmel på ettermiddagen, med en maksimaltemperatur på 27 grader.

Replying to Topic 'God mandag!'

Godere mandag i fra oss i vest....

her har vi hatt en skikkelig vaar dag, satt ute med morgen kaffen for foerste gang i aar...noe som smakte utmerket....dagen gikk med til litt 4hjuls kjoering...naa som den lille italienrinnen har sin egen V70...kan jeg skitne til Range Roveren:p vi bestemte oss for aa se naermere paa en interessant tomt her paa oeya....og det var et skikkelig gjoermebad paa vei ned.....men absolutt verdt det...en nydelig strandtomt.....

Glad mandag... På jobb før 06.00 begynner jo nesten å bli vanlig. Om et par timer går Norwegian til Trondheim med "artistene" bak reiseradio`n FM747 ombord. Forestilling i Trondheim i kveld før vi reiser ned i morgen ettermiddag. Har blitt reneste LCH i min reisepolicy - nå er det annenhver gang DY og SK på mine reiser... Ha en bedre mandag og start på uken...

glad mandag! Kort uke denne gang - fredag blir det airBaltic til RIX!! Moro! Frokosten koster 18 kroner ombord, så kanskje jeg skal spandere på meg en airBaltic-frokost, hva nå dét blir.

God morgen fra FBU :)

Flott soloppgang idag så jeg på vei nedover. Samboern hadde klart å sette på vekke klokka en time for sent, da blir det hektisk å komme seg på jobb i mandagstrafikken.

Kort uke her også senvakt imårra og fri på fredagen gjør sitt :)

teller dager til spottersesongen er i gang igjen :)

Kos dere folkens :hi2

Originally posted by Dag Viking

Dette blir mandagen som medfører første del av min første flygerjobb. Det starter med en del briefinger, og så går det nok slag i slag videre. Forhåpentligvis kommer jeg i lufta ganske så snart, og timene renner inn! Æ glær mæ!

Grattis! Hvor skal du jobbe?

God morgen fra Syracuse, NY. Er paa farten til Fort Drum for 'dagens charter'. Turen hit med USAirways i gaar var forsinket - men jeg fikk meg da noen timers soevn likevel..

Vaeret er mildt og vaatt, med moekkavaer paa vei inn. Det var litt av et sjokk aa komme fra -23 i Anchorage til over 20 varme i Atlanta i gaar morges. Det er plutselig blitt full sommer hjemme .... !! :up:

Crappy mandag. Jeg skulle vært på jobb i Flyveselskapet, men her ligger jeg med intet mindre enn lungebetennelse. Ær're mulig.

Men fortell om jobben din da, Dag!

Det blir Phoenix East Aviation for noen mnd, så håper jeg å joine BRK etter hvert. Skal bare prøve å få 1000TT og 500 ME først:up:

Og jeg har skal begynne i andre enden, nemlig ppl-teorien ;) Er den i boks før sommer'n, får jeg litt støtte av forsvaret også. Blir spennende det, og gleder meg til jeg skal ta min aller første takeoff...

Back