• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Mandag, Norge

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da har klokken bikket over i Gamlelandet, og her i Alpharetta sitter jeg og glad og fornoeyd og feirer dagens seire. Fikk ManU-Chelsea paa Fox og Stabaek-LSK paa nett-tv, og er fortsatt i lykkerus! Naa blir det ihvertfall Europacup neste aar!

Ellers er det litt ustabilt vaer og maaleren viser 27 roede .. guttungen og jeg er nettopp tilbake etter en iskremekspedisjon til Ben & Jerry.

Maa det bli ny kanarifuglfjaerplukking paa onsdag!

God mandag ja :)

Her i nord så har man startet friuka. Og den startet man ved å bli utestengt fra forumet som finnes på Flightsim.no :)

God mandag morgen fra Tromsø!

Nå gjenstår det kun en kort arbeidsuke i Tromsø før kursen settes mot Manchester som blir base i en drøy måned. Det skal bli kjekt å få et litt mer langvarig gjensyn med mitt gamle universitet. Billetter til ManU vs Wigan er også i boks, så da blir guttungen (og jeg også) veeldig fornøyd. Får se om vi klarer å få fatt i billetter også til Man U vs Roma....

Joess! Det plasserer deg jo i samme liga som ... Helge Boe!!! Naa er det like foer sponflisen blandes i smoereolja!!
Slem gutt!! *kaster sneball*

Originally posted by LN-KGL

Ka slags drit har du slengt ut av deg nå LCH78? :huh: :p

va bare litt uenig med moderatoren.. Han mente at man måtte bruke stativ når man bruke brennvidder over 135mm siden man (les: han) ikke kunne holde kameraet i ro da :) Mente at det var tull.. og vips var jeg utestengt en uke :)

Sleng deg i broennen ... paastaa noe slikt her, og du er utestengt i et aar!! Det faar da vitterlig vaere grenser!!!!
banhim.gif

Originally posted by LN-MOW

Sleng deg i broennen ... paastaa noe slikt her, og du er utestengt i et aar!! Det faar da vitterlig vaere grenser!!!!
banhim.gif

hehe.. sant nok.. men trur jeg må leite litt for å finne en brønn her oppe da :)

Tommy Skjerven, Feigar Fall Gunnarson, Daniel Nannskog, Alanzinho, Tom Stenvoll, Mikaela Kjølø, hele fjompelaget og norges mest sytende hjemmepublikum! Ta dere en bolle!

Jeg er sur!

.. og da faar vi se om alle gode ting er tre ... Atlanta Silverbacks spiller straks mot Portland Timbers om finaleplass i USL-mesterskapet ... og der moeter vinneren etter alle solemerker Seattle Sounders. Atlanta pg Portland spilte 1-1 i Atlanta og returmatchen sendes naa paa Fox ..

.. og da var jammen gode ting tre! Atlanta vant paa straffekonk og er klare for finale neste loerdag!

...og da er det skikkelig morgen og klar for ny arbeidsuke. Når helgen ble på noen timer i går - så føles det litt tidlig - men når man skal ut å fly så gjør det ingen ting å stå opp tidlig. Ha en bedre start på uken...

och nu har även Sigtuna vaknat, fått i sig frukost och tagit en dusch. Det är måndag och inget tecken till ljus ännu men det kommer förhoppningsvis förr eller senare. Sen om det blir sol eller inte får tiden utvisa.

Ha en fin fin start på veckan!

Riktig god morgen fra Tromsø nok en gang ( selv om 01.00.12 ikke kan betegnes som morgen TOS ).....

Forhåpentligvis en fin dag i vente. Har kjørt Suzuki GSX 1100 i helga, for å se om den er noe å kjøpe , men nei. Den er for lav for meg......*skuffa*

Ha ein strålande dag :nor :old

Back