• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgon :)

zico77

Developer
Medlem
Sol sol sol sol

Bergen har sol!

JAL kommer, kommer du?

Ha ein strålande dag alle saman!

Strålende morgen... 40 år og like blid - eller faktisk enda blidere. Frokosten venter og så bærer det av sted til Verdens Ende og bursdagsfeiring i solen.

Riktig god morgen fra solsteiken. Fikk meg litt over 2 mil omvei i dag i pur glede over å kjøre MC i dette herlige været. Måtte det bare vare!

En strålende morgen på ENKJ. Dagen skal benyttes i sola i dag sammen med sønnen og jeg skal nyte de 4 siste dagene jeg har igjen av pappapermen :)

God morgen fra sør.

Ukens eneste dag på kontoret. Og tydeligvis den dagen denne uken med det beste været. Får prøve å gjøre det til en kort kontordag!! :colgate:

BF:cool2

God formiddag fra Mosjøen, solbyen midt i Norge!
Jeg har timet løpet helt perfekt og har fri helt til onsdags ettermiddag og sola skinner fra blå himmel :cool:
Det er ikke feil å ha cab når det er dette været, så jeg tror det blir en tur på stranda i dag!

snakkes...

E!

Sol formiddag fra Trondheim :cool:

Vaaaaarmt.........trenger ikke si mer :D

Ha en strååååålende dag alle sammen :nor :nor :nor

God mornings fra ANX! :)
Siste flyet som skulle til TOS i gårkveld kunne ikke lande pga. tåke,
så jeg er fortsatt her på Andenes - i grunnen like greit, har forelsket meg i naturen her oppe! :D

Reiser til Bodø klokken 13:45, og videre til OSL rundt klokken 17.
I morgen er det til Hamar for ett par dager, før jeg kjører til Bergen mot slutten av uka.
På fredag venter Air Cairo på meg og tre and forummedlemmer, og så er det en flott uke i Egypt! :D

Ha en topp uke folkens! :)

God morgen fra Oslo. Solen skinner idag også. Blir først lunch med min forrige sjef før det blir en runde golf ikveld. Ha en fin dag

Sitter i bunkern og fryser... not!
Var en tur ute igår, og det blir litt sent mht at jeg skulle opp 0445 - men uansett får man ikke sove når det er 22 grader ute og LITE bris å snakke om.
På Onsdag blir det faktisk en tur med DY til BGO for å besøke mom and dad som har reist på bilferie med halve slekta over vidda :)

Weather as usuall, skies clear og 26 grader klokken 10:23!

God mandag fra varm hovedstad. Ble faktisk litt solbrent igår etter flere timer på stranden, så da kommer fargen nok sigende etterhvert.

Kort dag på kontoret før ettermiddagen og kvelden tilbringes i Asker

Morgon från Sigtuna!

So far verkar Lufthansastrejken inte drabba oss på Arlanda allt för hårt *ta i trä*, men vi får se vad dagen bjuder på idag.

Det är varmt och varmare skall det bli, ha en fin dag!

Solen skinner og svetten renner! Frokost i det fri, kaffen er klar og ellers ikke noe før i kveld. Da blir det et Intercitymøte i Rotary. Det blir nok en avkjølingstur i cab'en før det.
Ha en fin mandag!

Nok en solfyllt kontordag. Noen korte dager igjen innendørs så blir første etappe på ferieturen BA til LHR i slutten av uka. Ha en strålende dag alle sammen!

God formiddag

Her er det endelig en inneklemt fridag etter en ganske varm jobbhelg.
Snuppa har reist på tur til farmor hele uken, så her er det barnefri og dermed muliget til å gå på med litt ekstra oppussing uten den lille hjelperen....

Spørs vel ikke om det snart blir lunch ute på cafè tid. (min lokale cafe på Hagan - for de som er lokalkjent)

I kveld blir det nok å se litt mer på flybilletter til Toulouse i september.

Ønsker aller en trivelig dag

S

Atter en dag med sol og rekordvarme. Kjekt er det. I dag reiser jeg på ferie. Skal bli godt å sette seg i bilen å fyre opp air condition anlegget! Lista neste!

Gjesp fra Lilletorget. Er det mulig å være så trøtt? Godt man bare har snaue 2,5 timer igjen av arbeidsdagen.

Og ref tidligere observasjoner fra Medie-Norge sommeren 2008. Dagsnytt kl 1230: Elisabeth Aspaker, Høyre, er opprørt... (og det er ikke første gang i sommer...)

Last edited:
God morgen fra et sted inne i Hardangerfjorden. ;)

Må medgi at det er deilig å ha en liten "miniferie". Har ringt inn til jobben for en liten halvtime, og det ser ut til at jeg ikke gidder å reise hjem før i morgen en gang! :)

I dag skal været nytes på stranden, ha en god dag forumister!

God morgen fra Chicago. Ikke spesielt goey aa ta seg paa jobb i dag..

Varmt og sol som vanlig. I dag blir det diverse papirarbeide og aa planlegge morgendagen, direktoeren kommer paa besoek.

Ellers lite aa melde

Back