• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Rimelig dårlig utsikt denne morgenen, men kaffen er god. I går fikk jeg endelig hjemreisen til Portland for julefeiring på plass, en mildt sagt interessant routing. Det var ingen award seter ledig når jeg søkte Oslo - Portland, men derimot hvis jeg søkte Oslo Seattle var det ledig via FRA, CHI og PDX !! så da avstår jeg bare den siste biten PDX SEA. Med avreise 06:25 på juleaften håper jeg at jeg kan endre OSL-FRA til ettermiddag før og tilbringe natten i Mainz hvor Hilton eller Hyatt er halve prisen av Park Inn på Gardermoen. frister ikke veldig å stå opp 03:00 på juleaften. Ha en flott mandag

God morgen fra gullstua på CPH etter en fin tur med SK 972 hit. Så er det bare å håpe at forholdene på OSL bedrer seg og ikke skaper for store problemer for oss hjem til TOS.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

God dag fra Saigon. Har nettopp dyttet i meg lunsjen min, og planlegger å lese ferdig boken min "Q & A" (Slumdog Millionaire) i løpet av dagen. Det blir mao. en rolig dag.

Ønsker dere alle en fin mandag! :)

Mornings fra Oslo. Drittvær i morges; jeg vil ha snø ikke regn....men slår det om å bli kaldt igjen sånn det er nå kan det bli interesant. Straks fremme på jobb for dagens innsats der og når jeg kommer hjem blir det å fortsette utpakkingen da det fortsatt er mange ting som ikke har blitt lokalisert ennå.....

God morgen fra Bergen. Skulle etter planen vært på vei til BGO snart for å ta turen til Stockholm, men fikk en sms fra SAS med beskjed om at avgangen er blitt flyttet fra 10.45 til 12.20 så da blir det til å holde seg hjemme en smule lenger. Regner med det er forholdene på gardermoen som har skylden. Ha en fin dag folkens.

Alle fly diverter fra OSL pga værforholdene her.
Underkjølt regn og såpeglatte rullebaner og veier gjør at det for tiden ikke er mulig å lande her. Forvent store forsinkelser utover dagen også :old

Hmmm håper pappa'n min kommer seg til syden i dag... Han flyr TOS-OSL-LPA, og foreløpig er'n enda på TOS.

Selv må jeg på sykehuset i dag, kank'e si jeg gleder meg - selv om jeg jo gleder meg til å føle meg bedre. Blir ei lang uke.

Nei, får spise litt og komme meg avgårde.
Ha en bedre dag :)

Dumt spørsmål, men hvorfor diverter feks ikke DY til Rygge? Bedre å lande på Østlandet, enn å fly frem og tilbake.

God morgen fra Sarpsborg. Her skal dagen brukes til klesvask før jeg setter meg på DY461 til TRD i morgen.

God morgen fra gullstua på CPH etter en fin tur med SK 972 hit. Så er det bare å håpe at forholdene på OSL bedrer seg og ikke skaper for store problemer for oss hjem til TOS.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

God morgen fra Trondheim.
Her er det null og overskyet. Trafikken på Værnes er grei,med unntak av Oslo-flyene. Tony,du får booke om via TRD :)

God morgen fra Stavanger.

Fremdeles syk, så derfor må man ha hjemmekontor i dag. Men det skal vel gå seg til det og. Været drrimot er ikke noe å skrive hjem om, grått og vått.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Østre aker, håper virkelig på at all slapsen og isen forsvinner før det blir kjølig igjen ellers går vi en tøff tid i møte. Kaputt etter helga, så klarer nok desverre ikke å yte 100% idag.

Ha en fin dag.

God morgen fra Kløfta.

Her henger istappene lange og fine ned fra diverse traktorer og maskiner som har stått ute i natt. Jeg kjørte opp fra Oslo i går kveld og da frøs det friskt på frontruta på min stolte blå ganger..

I dag er det kontorjobbing for alle penga, fra til 14.00, da vendes nesa sørover til Hvaler, for sosial trening med gode venner.

Ha en god dag flytittere!

En ulykke kommer sjeldent alene!
På vei hjem i regnværet i går kveld fant vindusviskeren ut at den skulle ta kvelden. Ble en utfordrende kjøretur hjem gitt. Ny motor til vindusvisker, kr 4500 pluss arbeid. Det var jo akkurat slike kostnader man hadde bruk for sånn rett før jul. Pokkers!

Ellers er man på plass på jobb etter en litt rar helg. Tok en tur på Ikea i går, og fikk lagt igjen 2700 kr. Usedvanlig mange folk som hadde tatt søndagsturen dit gitt. Det krydde jo av folk.

Her blir det en rolig start på uken, med kontordager hvor det saktens er noen ting å ta tak i, men heldigvis intet kveldsprogram før torsdag. Så da har man kveldene til å skru sammen IKEA ting.

Husk nå at mandager egentlig er fine dager. De bare sliter med et litt dårlig rykte!

BF:cool2

God formiddag fra Bergen. Her har man vært på sightseeing med SK238 i morges, og kom vel litt forbi Geilo før vi snudde og dro tilbake til BGO igjen. Nå blir det nytt forsøk kl. 14:00, så får vi se om jeg kommer meg til Narvik i kveld.

God formiddag fra OSL.

Her er man lykkelig for at man sitter varmt og behagelig med en kaffekopp og jobber mot flighten i morgen. Begynner å bli vel fullt, så vi krysser fingrene for at plasstjenesten får fikset opp før kjerra kommer.
Føler med Bizflyer og hans utgifter. I går kom den årlige "bil fuckup rett før jul" saken.
Og nå ser det ut som det er problemer med servoen. Har avtalt innlevering på Onsdag for å se hvor dyrt det blir denne gangen. Oh jul med din glede :)

Ser forøsvrig frem til kjøre / seile turen hjem i ettermiddag. Satser på at det er greit å komme seg opp den stup bratte veien til barnehagen.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God morgen flyvenner. Kjedelig og våkne opp til regn regn og mer regn. Men idag er jobben og rive litt og skifte lys, eller følge på hva som skjer på OSL nå. Ha en bra dag flyvenner.

God formiddag fra Bergen.

Siste innspurt før eksamen i morgen, så dette blir nok ingen lystig dag. Ellers lite på programmet denne uken, men satser på at julestemningen kommer til Bergen snart.

eller følge på hva som skjer på OSL nå.
Hva skjer på OSL?

Hva skjer på OSL?

OSL var visstnok stengt før i dag pga. underkjølt regn. Men hvis jeg forstår det rett så skal ting være i gang igjen nå.

God morgen fra Stavanger. Det ble sovemorgen her ja. Resten av dagen skal brukes til å komme i gang med juleforbredelser + at kona mi har bursdag i veldig nær fremtid.

Well well. Ha en fin dag folkens!

Ikke mye, visstnok...

God morgen, ja! Glad jeg er laaaangt unna OSL nå. Har fortsatt mareritt om vinteren '99.... Såvidt på nordsiden av null og det skal ikke gå høyere enn 6 grader, sier'em... Men såpass får man tåle. Fri i dag, og innkjøp av juletre står på planen.

Back