• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag, ny uke og nå har vel ennå flere avsluttet ferien slik at "høst sesongen" i arbeidslivet kan begynne. Ikke mye som minner om sommer ute heller... Ha en bedre mandag!

Her i vest hadde vi en vakker søndag
Og slik ser det ut på flesland nå. Ikke akkurat varme, men det runder vel 20 i dag og

flesland13.jpg

Ha en flott dag

høtsmørkt der uta, ja - men ennå er det litt sommertrafikk på E18. 10-12 minutter Asker-FBU!!! Gleder meg ikke til fellesferien er over...

God morgen fra Alta.

Her er det 10 grader og overskyet i dag. Litt høstlig i været også her. Begynner så smått å bli litt mørkt om nettene her oppe også nå. Det er noen måneder siden vi har opplevd det.

God morgen fra Bergen igjen...
Så var ferien over for denne gangen,- og vi er på jobb igjen. Tidlig i dag, så 4 nattevakter ! -Hard uke dette.... !

Goood morgen fra Drammen. Grått og trist, passer godt å starte på jobb igjen... Men bare for en uke, før det er ei ukes ferie igjen. :p

Trafikken bærer fremdeles preg av at folk fremdeles er på ferie, ganske behagelig vil jeg påstå. Men om to uker er vi nok tilbake der vi var - heldigvis har Drammen Kommune fått gjenåpnet en av hovedveiene etter et års veiarbeid slik at jeg omsider slipper å kjøre omveiene til jobb hver dag...:up:

God morgon från Haparanda!

Inte mycket antydan till sol idag. Regnet öser ner konstant. En veckas avslappning kvar innan jag på fredag flyger med City Airline LLA-GOT-SDL. Blir bolag 48.

En fin start på veckan tillönskas er alla.

God dag fra Tromsø! Overskyet og ca 12 grader.

I dag er første dag på jobb etter en 5 ukers ferie. Utrolig godt å være tilbake på jobb (veldig mange jeg kjenner kan ikke fatte og begripe at jeg synes det er godt å begynne på jobb etter ferien...)!

Sov litt "frampå" i dag, siden jeg skal på nattskift kl. 23:00, så dagen har såvidt startet for mitt vedkommende. Har akkurat traktet et par kopper sterk kaffe og vært i postkassen for å hente dagens avis...., men hva annet lå der...?
Jo, Flynytt og FlyPast!!!! For et hærlig nattskift det blir!!!:D

Ellers har vi en viss lettelse av morgentåke og stratus, 16 grader og en liten bevegelse i luften på 8 knop.
Ha en god dag!:)

God ettermiddag fra Tromsø

Skrekker i skydekket , og antydning til blå himmel og sol. Hmmmmm, uvant kost her oppe. La oss håpe det varer...........

Ha en flott ettermiddag/kveld :spin:

God morgen fra ATL hvor det poeser ned ...
Skal paa lunch med noen gamle SITA-kolleger og vil samtidig ogsaa legge inn litt aksjer med tanke paa jobb ... ikke flyplass, men interessante jobber likevel!!

Back