• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag, ny uke og ny EU-måling fra Aftenposten. 56% av norske velgere sier JA til EU... En absolutt bra start på uken...

Replying to Topic 'God mandag morgen...'

Det er bare å våkne tidligere - så blir du første mann ut med "god morgen hilsen"....;)

EB var ett minutt og ett sekund raskere ... foerstemann vinner ... ;)

Regnfullt og moerkt paa BI ... peisilden er i ferd med aa doe ut og Lillegutten har akkurat sovnet. Da blir det litt banansplittiskrem paa far og kanskje ogsaa littegrann brunt ildvann ... *tenke tenke* .. ja det blir det!!!

Elijah Craig Kentucky Bourbon med en liten isbit ... mmm .. sammen med Page/Plant's No Quarter 'Unledded' DVD ... en fin avslutning paa kvelden!

glad morgen fra FBU! Det var de vanlige 45 minuttene på E18 i dag. Ny uke, som starter med burgerlunch på McD's med en studiekompis i dag (jadda, EB - bare syng sangen din du!) Markedsavdelingen holer på å flytte, og jeg snuser i gangene for å se om de kaster noen morsomt... (jeg følger med, Geir L.:D ). Forhåpentligvis blir det tid til en liten Scanair.no update i dag også. Noe er gjort i helgen, men ikke lastet opp ennå.

I helgen fikk jeg snust litt på Gilde Juleakevitt (jeg var ansvarlig far og kjørte bilen, så jeg kunne ikke smake), og DEN havner i handlekurven på OSL på fredag. Fredag settes kursen mot BRU for en hyggelig helg med kolleger, og mandag blir det tur/retur OSL-CPH. Mye luft under vingene de kommende dagene.

Mener du; Nei så tjukk du har blitt???

God morgen (ettermiddag) fra Chiang Mai.

Flere norske kommer hit idag, det blir bedre og bedre her... :)

Morn... morgeninnelgget mitt finnes i trip reports-siden </plugge>. :D

Men nå, ned og jakte på min hushjelp.

-A

God morgen. Her har den sedvanlige novemberforkjølelsen satt inn. Hører vel med. Og for et vær...

Og da er man "up and running" her også.
Har heldigvis klart å ordne det slik at jeg slipper de to første skoletimene på mandagene ved å jobbe hjemme i norsken, så da begynner jeg kvart over ni, istedetfor kvart på åtte.

Ellers ser været fint ut, men er sikkert kaaaaldt.

CAVOK og mildt her i dag - en fin høstdag på østlandet. Men jeg ville heller vært i Chiang Mai... :)

och en riktigt god morgon fraa la Cote d'Azur. Solen skiner. Var en tur upp i bergen nu paa morgonen. Termometern visade 2 grader medans vid havet var det 13. En bra foerberedelse infoer Sverige turen paa Onsdag. Ha en fin start paa veckan.

En hilsen fra Røyken,også!
Helgens festligheter er tilbakelagt med stor suksess.Utrolig god rakefisk.Snadderakevitt (Oplandske Rakefiskakevitt),en variant av tiramisú (bare godsakene,ikke kjeksen) og Renulat cognac.Man kan si hva man vil om franskmenn,men cognac,det kan dem!:)

Baksiden av medaljen er 7 timer med rydding og oppvask på søndagen.Bl. a. vasking av nesten 70 glass,et sted mellom 40 og 50 tallerkner,m.m.
Nå vet du hva du har i vente med pinnekjøttfesten,EB!:D

Originally posted by FBU 4EVER

Renulat cognac.Man kan si hva man vil om franskmenn,men cognac,det kan dem!:)

Baksiden av medaljen er 7 timer med rydding og oppvask på søndagen.Bl. a. vasking av nesten 70 glass,et sted mellom 40 og 50 tallerkner,m.m.

Hvilken cognac da?

Du har vel ikke hørt om oppvaskmaskin da? :p

Originally posted by LCH78

Renulat cognac.Man kan si hva man vil om franskmenn,men cognac,det kan dem!:)

Hvilken cognac da?

Du har vel ikke hørt om oppvaskmaskin da? :p

Det var visst kommet inn en tyrker ved navn Leif i innlegget mitt ser jeg! Det var Renault Carte Noir Extra.

Og joda,5 omganger med oppvaskmaskin ble det.Krystallglassene vaskes for hånd.

Blir mye glass for hånd...og sikkert litt ekstra for hånd mens maskinen går. Nå har vi to oppvaskmaskiner i huset - så det hjelper...

Det var visst kommet inn en tyrker ved navn Leif i innlegget mitt ser jeg! Det var Renault Carte Noir Extra.

Ukai. Er ikke så ille den Cognacen nei, ei heller den blå (husker ikke helt hva den heter da) :)

Dritvêr på Nordvestlandet idag igjen, blir vel slik til vinteren kommer, eller som eg seier, til dei 10 vintrane vi pleier å ha i løpet av et år kommer..

Og det prates om Cognac her i denne posten....

Sist torsdag kom Jugend Cognac (Ålesund Bycognac) i hyllene, og min snille kone kjøpte en flaske til meg for å ha i samlingen min. Min flaske har nummer 1110. På Schiphol dagen etter ble en 1.5 liter flaske med Remy Martin VSOP cognac til den nette sum av 323 kr sikret... Dessverre ligger alt nedpakket i kasser nå da eg flytter til AGP om ca 14 dager...

I london er det enda moerkt, og jeg sitter paa kontoret tidligere enn normalt. Kaffen er paa gang og det blir nok en aktiv dag. Floey 10 timer i helgen, og sjefen er RIMELIG BLID! Masse penger i kassa, og som den blide sjofoeren jeg er fikk jeg $100 US i tips! Det maa vaere foerste gang det har hendt!:D

Lukurativ denne jobben som Helikopterpilot ja. Savnre pinnekjoettet dog, men faar vel litt til jul. Denna akevitten kan dere ha for dere selv, men jeg hugger gjerne inn paa Cognacen deres!:spin:

God ettermiddag :D

Denne gangen fra Lysaker. Japps er tilbake på jobb etter nesten en måned hjemme..

Det blåser jo noe helt grusomt utafor. Det har gjort så i hele dag så dette kan bli artig for de stakkarene som skal ut å fly,kan kanskje bli litt :alien: i trynet..

klar til å gyve på med ny uke :)

Back