• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

Mornings fra Hvalstad. Etter en langhelg hjemme er det alltid deilig når barnehagen åpner igjen. En espresso for å få roen til å senke seg, før det er en rimelig tettpakket møte-mandag. Ha en fin dag

God morgen fra selveste Asker, nå venter en deilig time hos kiropraktoren. Kjenner på denne mandagen at jeg er for gammel til slike to-dagers med festligheter.

I kveld er det grilling til barna og deres venner og så skal indisk serveres til mor om kvelden.

God morgen fra Oslo.
Omsider oppe etter utagerende Van Halen youtubing i går kveld, særdeles underholdende historie og persongalleri. I dag blir det en tur til Asker for å plukke opp en Mesa Boogie hos en reperatørtrollmann der, muligens sesongdebutere på Lille Herbern før omsider Frankfurt-Munchen i morgen.

God morgen fra jobben i Oslo Nord.

Her har man en merkelig følelse av å ha kontroll. Litt usikker på hva det skyldes.

Av en merkelig grunn var også helga ganske så produktiv hva bruk av Fender Jazzmaster angikk.

Ha en god en, enten man er produtktiv eller ikke.

God mandag fra en litt treg start på uka fra hjemmekontoret.

En av dagens øvelser er å bestille et møte for 25 personer på Gardermoen i september. Det burde være gode muligheter for at det finnes ledig plass på hotellene der, men for et par av dem er det vanskelig å vite. De har nemlig permittert salgsavdeling.

Jepp, det er dere jeg mener, Radisson Park Inn Oslo Gardermoen Airport West. Når kundeservice ber meg vente til hotellet åpner igjen, før de kan sette meg i kontakt med noen som kan gi meg pris, må dere bare forvente at vi velger noen andre.

God morgen fra bortekontoret på Gaustad. Etter at trafikken begynte å tette seg i forrige uke prøvde jeg ut tog. Det ble fort åpenbart hvorfor det var trafikk på veiene. Det var nemlig ingen på toget.

I går fikk vi for øvrig booket nok en Norgesferie, nemlig med toget til Flåm og et par overnattingen på enda et av "De Historiske" eller hva de nå kaller det.

Så nå har vi to stykker av dem booket. Dalen og Fretheim. Og ikke nok med det, vi har også NSB og selv om jeg mener det går helt fint å ha litt øl i sekken så har Storsmurfen allerede begynt å utforske smugling av vin på smudiflasker ned på detaljnivå. En kvalitetsstorsmurf.

Ha en fin en.

God mandag fra Ris. Dagen har allerede inneholdt møte i Moss og lunsj på Jacobs på Holtet. Nå venter en tur i marka...i morgen skal jeg teste tog til Røros for første gang siden 12. mars...blir vel siste gang med Vy før NORD by SJ Norge overtar tidlig i juni.

Trøtt ... Mye styr på fridagen. Både svigerbeistet (null filter) og kona (masse filter) har hentydet opptil flere ganger at jeg begynnner å bli feit (igjen...), så da er det nok ingen vei utenom å iverksette CoreMOW Mk. 3 ... Begynte i morges med å løpe 5 ganger opp og ned innkjørselen. Rettere sagt, gå ned og løpe opp. Jeg har ganske stor eiendom som i tillegg heller bra, så det blir en brukbar økt. Men det går jo an å øke etterhvert også.

Treningssenteret er foreløpig nogo ....

God morgen fra bortekontoret på Gaustad. Etter at trafikken begynte å tette seg i forrige uke prøvde jeg ut tog. Det ble fort åpenbart hvorfor det var trafikk på veiene. Det var nemlig ingen på toget.

I går fikk vi for øvrig booket nok en Norgesferie, nemlig med toget til Flåm og et par overnattingen på enda et av "De Historiske" eller hva de nå kaller det.

Så nå har vi to stykker av dem booket. Dalen og Fretheim. Og ikke nok med det, vi har også NSB og selv om jeg mener det går helt fint å ha litt øl i sekken så har Storsmurfen allerede begynt å utforske smugling av vin på smudiflasker ned på detaljnivå. En kvalitetsstorsmurf.

Ha en fin en.

Ikke bekymre deg for å smugle ombord på toget. Alt av salg er stengt der, så skal du ha noe som helst, så må det medbringes.

Back