• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Før EB .. men han dukker vel opp. G'morgen fra den belgiske ølbaren på ATL- her sitter man med en Vos og gleder/gruer seg til å gå ombord. Blitt stinn brakke, etter hve jeg kan se..

Velvel - dro tidlig nedover, så det ble en del bilder. Her er nattens karjol.

34484515_10155255716216036_6867225352763080704_o.jpg

Morn og velkommen til ny uke med nye muligheter.

Selv fuglene her i havet fiser ikke på denne tiden av døgnet. Lurer på hva jeg har gjort galt siden søvnen i natt bare ble på 2h 35m, iflg FitBit’en.

Seilasen fra nord er avsluttet. Det gikk litt over en uke med til seilasen. Nå har vi ankommet feltet og spuddet det første hullet i jakten på mer rikdom fra dinosaurenes tid.

På fri torsdag om tåken holder seg vekke.
Fly over dammen på lørdag. Dette er uken alt bør gå på skinner.

God mandag ønskes.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm! Her var det skikkelig varmt i natt og man slet med å sove, nuvel opp må man. Ha en fin en alle sammen! :)
PS Turen jeg lurte på i går morges ble bestilt! :)

Glad mandag fra Ris. Klar for en Trønderbird og noen dagers arbeid i Bartebyen. Fikk kjørt opp rundt 40 kilo med gamle Airways-magasiner til OSL i går - nå skal de leses på nytt i Rogaland. Ha en bra start på uken der du er.

Mornings fra Lysaker stasjon. Bilen er levert på service så da blir det toget inn til jobb. Sykt barn, så da blir det halv dag på kontoret. Ha en fin dag

Mornings fra BGO. AF leverte et greit produkt til CDG i helgen fra BGO, men kan ikke se for meg at Joon er noe "verre" enn mainline. Muligens hvis man flyr biz så merker man en forskjell. Stappet maskin både ned og opp, så gode bookingtall iallfall.

27685043567_8781aa9d4f_c.jpg

Denne såkalte utenlandsterminalen på BGO er blitt helt utrolig kjip. Sette et lass med stoler og bord rett ved gatene og lage en liten passasje mellom slik at man såvidt kommer forbi. GODT JOBBET! Noen i avinor burde fått sparken.

Last edited:
God morgen fra Gaustad. Sitter og venter på en popsangerinne som skal komme på besøk, men som hadde glemt at det var mandag i dag. :) Men hun kommer plutselig, og da blir det skolebrød og Farris for alle penga.

Tur i skogen i kveld. Ha en fin en

Back