• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
God Mandag morgen. Kom meg omsider opp og begynte og stresse, fant ikke lommeboken så jeg stressa som en gal. Men kom til jobb presis det kaller jeg FLAKS, ellers håper jeg på en fin dag ha en bra dag forumister.

Re: GodMandag morgen.

God ettermiddag frå KL!

Det vanlige. Jobb, trening, shopping -einaste er at rekkefølga kan variere noko ;)

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra OSL. Køen til sikkerhetskontrollen tok 35 min i dag tidlig, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til flighten går.

M

God morgen fra Forus!

Stille og rolig jobb her på morgenkvisten. Mulig det har en sammenheng med at ledelsen skal bemanne sentralbordet på jobb i dag! :D Får en merkelig fornemmelse for Knoll og Tott når jeg ser på dem.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Oslo. I motsetning til de i kommunen og Unio organiserte får jeg ikke ferie med full lønn fordi man er litt misfornøyd med lønnen, så er er det bare å brette om ermene og gyve løs på dagens oppgaver. Fotballkamp i kveld da det ikke er EM-pausen for oss nede i sumpen av seriesystemet. Ha en fin dag

Morn fra tropene. Gårsdagens kontinent er byttet med et nytt, og nå skal det slappes av i mer sivliserte strøk noen uker.

-A

God formiddag fra Sørlandet.

12 grader og mer enn delvis overskyet er fasiten på morgenquisten. Jommen sa jeg sommer. Har et stort utendørsarrangement til lørdag, og foreløpig melder de store nedbørsmengder. Er det rart jeg drikker??

Ellers sitter jeg og venter på noen forretningsforbindelser som skal komme med DY fra Oslo. 15 min forsinkelse hører jeg rykter om. De har vel fått stått litt i kø på OSL i dag morges tenker jeg. På tide å stille dem til veggs i forhandlingene da, hehe.

Jaja. Dårlig søvn i natt, og lang arbeidsdag som venter, inkl overtid til langt på kveld. Og slik blir det flere dager denne uka! Hurramegrundt!

BF:fly

Go langt på formiddagen fra Trondheim
Sitter med de vanlige sakene....ålreit start på mandagen dvs.ikke fullt av folk. Blir normal mandag idag :D :D

Ha en strålende dag :) :) :)

god dag fra skolebenken. Alt av prøver, eksamener og undervisning er ferdig, men vi har enda 3 uker med skole uten hensikt igjen -.- jaja blir greit å reise litt vekk fra skolen snart da! Ha en god dag folkens!:)

Det er ytterst sjeldent man har en perfekt mandagsmorgen, og hva gjør den perfekt? Jo..å våkne i en behagelig lugar på vei innover Oslofjorden vel vitende om en massiv frokostbuffèt som venter på en noen dekk over seg. Med OK temperaturer var det deilig å stå på dekk den siste biten innover. :)

Fire og en halv arbeidsdager står for tur før man kan avslutte uken med å seile utover Oslofjorden igjen..ha en fin dag! :D

God formiddag fra Bergen.
Har holdt meg dypt nede i powerpoint og outlook i en del timer, og det ser ut som det blir fasit for resten av arbeidsdagen. I morgen er det tigerstaden for et par dager, så det er bare å håpe at tyttebærpolitiet gjør seg ferdig med aksjonen sin.

Ha en strålende dag videre!

God ettermiddag fra OSL

Her startet dagen med en liten runde rundt cargo området for å se litt hva status var.
Nå er det full planlegging av morgendagens flight. Skal gå greit med det aller meste av last i morgen. Men en smule mer usikkert for onsdag. Men vi tar ikke sorgene på forskudd, og krysser fingrene for at alle er tilbake i jobb innen den tid....

Ønsker alle en fortsatt fin dag.

S

God formiddag fra Bergen.
Har holdt meg dypt nede i powerpoint og outlook i en del timer, og det ser ut som det blir fasit for resten av arbeidsdagen. I morgen er det tigerstaden for et par dager, så det er bare å håpe at tyttebærpolitiet gjør seg ferdig med aksjonen sin.

Ha en strålende dag videre!

Vurdert nattog i sovekupe?

Hepp fra Chicago. Herlig vaer i dag og det skal vare hele uken

Dag Johnsen har herved flyttet nordover selv om han ikke faar flyttelasset foer onsdag og camper paa ett hotell ute i bushen. Tipper det blir noen gallon pils i sommer ;)

Ellers blir det en stille uke UTEN reising, heldigvis

Ha en fin uke!

G'fåremiddag her i den georgianske fjellheimen. Ble vekket av et gedigent brak ved totiden i natt og et totalt uanmeldt tordenvær. Senga ble fort fylt med kjæledyr, men etter en times tid forsvant det sørøstover ... Mer i vente, imidlertid.

Ellers tilbake på jobb etter ferien. Relativt masete som det pleier å være på mandager, men det meste er under kontroll. Morow på radioen, Starbucks i koppen og snorkende bikkje ved siden av stolen min. Alt som normalt, m.a.o.. ;)

Mornings fra Oslo. I motsetning til de i kommunen og Unio organiserte får jeg ikke ferie med full lønn fordi man er litt misfornøyd med lønnen, så er er det bare å brette om ermene og gyve løs på dagens oppgaver..

Ferie med lønn var vel å ta litt hardt i. Det ulikt mellom forbundene om de utbetales full lønn, så noen går faktisk ned i lønn under streiken. Og arbeidsgiverne sparer i mange tilfeller millioner. Men er enig i at det er flere forbund som med fordel kunne ha kastet inn håndkleet nå. ;)

Back