Det siste døgnet har jeg lært at det er to ordentlige flyplasser på Scecilia.
Ja, det er jo greit å henvise til Lillestrøm, da vet alle sånn cirka hvor Oslo befinner seg.![]()
Ja, dette er jo greit å vite. Uten å se på kartet forestiller jeg meg at Oslo ligger mer rett syd for Lillestrøm men egentlig så ligger dette stedet Oslo litt mer vest enn man først tenker....
Google Maps kan man laste ned seksjoner av kart offline og ha navigering offline. Ellers er det ingen ekstra kostnader for roaming i EU så lenge man har data igjen på abonnementetGod morgen, Det siste døgnet har jeg lært at det er to ordentlige flyplasser på Scecilia. Sas flyr til Palermo. Hilton hotellet jeg har booket urefunderbar pris på ligger på andre siden av øya. Jeg har også lært at øya er mye større enn jeg trodde, det er 3 t og 7 min fra pmo til hotell. Det er faktisk så langt at det ikke tilbys transfer fra pmo til hotellet.
Det positive er at det koster 2000kr å leie en Golf i en uke med fri km fra Avis. Dessuten er kona fornøyd med at jeg for engangskyld har driti meg ut. Så nå er utfordringen om jeg får gjennom oppgraderingen til Avis Precident et eller annet status, og om jeg virkelig ønsker en oppgradering til større bil i Italienske byer.
Funker det forresten med Tomtom Go app på Iphone om jeg kjøper sånn holder til å ha i frontruten? Altså at jeg ikke har på roaming? Eller bør jeg spandere 1500kr på ny Gps?
God mandag fra GYD. Flyet som skulle dratt til Moskva for 45 minutter siden står fortsatt ved gaten og det eneste man har fått som forklaring er "operational reasons". Får se om de klarer slå rekorden på 42 timers forsinkelse som de fikk fra Hanoi til Oslo. 40 min igjen til transiten nå på SVO blir antagelig for kort.
Var forresten 40nok/MB her så ikke akkurat roam like home.
Funker den, så lenge den vet hvor den skal. Google Maps kjenner ikke til gata jeg bor iGoogle maps er den eneste gps jeg bruker
Haha, jeg vet å behandle russiske hekser. Det var bare 2 bak desken og kaotisk kø i alle retninger med forskjellige grader av høylydte kunder. Det var endel jøder der som insisterte på hotellsom siden de måtte vente på en flight etter midnatt og de diskuterte om det var 6 eller 8 timer transit som måtte til for det og om det nå var natt eller dag. Det ble ganske høylydt.Haha da må du deale med heksene i transferdisken på SVO - lykke til, ikke noe jeg ønsker. Var igjennom en forsinka transfer der fra PEK, men jeg rakk heldigvis flyet videre til OSL så jeg titta bort på den transferdisken hvor det naturlig nok ble en del kø. De så ikke akkurat snille ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.