God mandag fra Santa Maria, Peru :)

petter380

Powder hound
Medlem
Hei og hå fra Santa Maria, ikke langt fra et mer berømt sted ved navn Machu Picchu. Det er fortsatt søndag kveld her, fuktig og varmt imotsetning til vinterlige/kjølige CUZ. I dag ble vi kjørt opp til 4300 meter, hvor det var snø(flekker) og fantastisk utsikt. Fra der syklet/rant vi ned mer høydemeter enn Norges høyeste kveld, faktisk hele 2500 meter til sommeren/jungelen. Det var veldig kjekt og anbefales.

Mandag blir det hiking, noe som nok blir varmt og spennende ettersom det er slik Incaen gikk for 500+ år siden. Ender heldigvis i en naturlig hotspring som blir deilig :)

Takk for at dere holder hjulene i gang, og ha en kanon mandag! ;)

Hei og hopp fra Oslo nord - flott begynnelse i dag også - bare blå himmel og sol - varmen er allerede 15 grader - men det er ventet et lavtrykke utover ettermiddagen her i Oslo - så nyt dagen videre.

jAN

God morgen fra Sandaker. På tide få avlevert i barnehagen så jeg kan få gjort en innsats på Prærien. 4 dagers uke venter, selv om det blir vel fort og stappe 5 arbeidsdager inn i 4 :p

Ha en fin dag

God morgen fra HiOA her kom man for sikkerhets skyld en time for tidlig i dagens forelesing. Trodde den begynte 08:30 men nei det var visst i stedet 09:30. Så her har man prokastinert. Månedsbudsjettet fikk seg en smell i går da man selvsagt trodde at månedskortet var gyldig men neida den hadde gått ut med 10 dager, 950 kroner rett ut av vinduet. Har nå kjøpt nytt i dag da så. Man går vel uansett ikke igjennom en livstid uten å gjøre noe galt uansett hvor uaktsomt det måtte være :headbang

Heldigvis er ikke billettkontroll noe som havner i noe rulleblad et sted så det er greit det.

God formiddag fra Sola!

Stille og rolig på jobb, og man er nesten halvveis i denne arbeidsuken!

Ha en fin en forumister! :)

God ettermiddag fra Åfjord. :)

Her skinner sola på Fosen og temperaturen ligger rundt 24+ akkurat nå. Her nytes livet og det eneste som lager lyd på bakken er den elektriske robot-gressklipperen som svinger rundt på plenen på en heller uorganisert måte kan en si. :D I lufta har just WF615 BOO-BGO passert med LN-RDY. Blir litt spotting av ymse IC-ruter fra både AY, UN og SU med flere. Faktisk er jeg ikke lengre unna hjemme enn at hvis f.eks AY5 HEL-JFK passerer rett over hjemmet mitt i Snillfjord så ser jeg det her i fra, drar ikke så langt unna med andre ord. ;)

Hjemreise blir på onsdag etter alt å dømme, før det blir ny tur hit på oktober, kanskje kombinert med skolenes høstferie. Men, før den tid skal det males litt, ha en strålende dag rundt om på denna kloden! :D :D

Last edited:
G'fårmiddag! Nydelig dag her vestsørøstpå, og temperaturen er som vanlig på vei mot tredvetallet.

Gårsdagen ble tilbrakt på vannet. Fruen hadde bursdag og ønsket seg fisketur, så da ble det å hyre båt og kaptein på Lake Lanier, som vi bor rett i nærheten av. Fangsten var meget god, så det var godt at filettering var inkludert i prisen.

I dag står reiseplanlegging og shopping på plakaten. Går ting som det skal blir det Nadderud på søndag. :up:

Back