• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Sandnes

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei fra Forus. Da var vi i gang med den stille uken. Ligger vel lett an til å bli rolige dager både på jobb og hjemme. Startet dagen med å stille klokkene på kontoret. Så det betyr vel at Atlanta-avdelingen kommer sånn noenlunde tilbake i vater om litt?

Og så var det balja i Suez-kanalen da. Is the ship still stuck?

Re: God mandag fra Sandnes.

Mornings fra Beitostølen. Ute snør det, men ikke umulig det skal skvises inn en liten skitur mellom hyttekontoreringen. Ser ut som jeg må finne frem felleskiene dog. Et par Teamsmøter står også på kalenderen. Siden jeg har litt tankaksjer, kan godt det skipet bli stående litt til. Ha en fin dag

Last edited:
Re: God mandag fra Sandnes.

God formiddag fra det sørlandske!

Litt hjemmekontorering her før man skal ta en tur litt lenger vestover i fylket. Overskyet og det har regnet i hele natt.

God uke ønskes!

Mandag igjen, og fridag. Beste dagen. :)

Stille uke eller ikke .. blir for det meste jobbing på meg. Men her borte er jo ikke påsken spesielt hellig likevel.

Kun et par plussgrader på morran. Skal varme fort opp så da tørker vel gresset opp nok til at jeg kan ta en runde med traktoren i ettermiddag.

Dylan (Bob) traller på radioen. Dagens andre kaffekopp er straks på gang. Ha en fin en!

God kveld fra Lillestrøm. Lang dag med jobb i dag. Inkl litt levering av Påskeegg rundt omkring og avsluttet med den lille ruslerunden på 42 minutter.

På tide med litt nøtter og brus. Neste uke skal jeg ha mål om en variant av Barnys "perfect week", med 10.000 skritt hver dag. Ikke i snitt, men minst 10.000 hver dag. Denne uken er målet å ha en perfect week med pølser, tapas, vin, øl, Pellefant og Storsmurf.

Ha en fjong en

Back