• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Oslo

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Da var definitivt ferien over og skogen kaller. Dog en fordel med jetlag østfra er at jeg allikevel våknet lys våken før alarmen begynte pipe. Uvant med både melk og tran til frokost igjen. Ha en fin dag

God mandag fra Snillfjord! :)

Ny uke og nye muligheter sies det, får se om det stemmer da. Det er som man sier, den lyse årstiden gjør noe med en, selv om det ikke er sommer akkurat så lysner det mer og mer på morgenen og det er lettere å stå opp nå enn for bare 1 mnd siden. :) Det blir i tillegg enda bedre når man ser denne ********* snøen dra sin kos, måtte den bli borte også. ;)

Åpner uka med frokost, noe varmt i koppen og nyheter på tv. På planen ellers står det ingenting, tar det litt på måfå, men må ha den rutinemessige dosen flyhavarikommisjonen og Dubai-den ultimate flyplass i kveld. :) Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

God morgen fra Forus,
Overskyet , men mildt her over i sørvest.Det positive er at 07.15 så lysner det i øst og det går mot lysere tider og sommer igjen for alvor nå.
Det ligger an til en travel uke igjen med omvendt rekkefølge i jobbreise programmet denne uken ; LHR først deretter ABZ.
Oppgavene står i kø så her er det bare å hive seg over arbeidet.
Ha en fin dag alle.

God morgen fra SVG litt tidlig ute da mitt fly ikke går før om en time. Kan vere vanskelig og beregne trafikken her.

God formiddag fra Trondheim
Her ØSER det ned, og jeg kan trygt svømme hjem fra jobb idag. Tenkte å begynne med core-FHU idag, så kjellern er rydda og manualene lagt fram

Ha en tørr dag :) :) :)

God dag fra Vestlandet!

Lang arbeidsdag - mange oppgaver. Løpetur i kveld.

Ser frem til neste flytur (som fritid) om en drøy uke! Er allerede lei (har alt for mange) innenriksflyvninger BGO-OSL-BGO.

Ha en god uke!

God formiddag fra andre etasje i en godsterminal på Alnabru. Forøvrig mitt offisielle kontor og det stedet hvor jeg har en pult som kan defineres som min...

Greit å stikke innom, faktisk en uke siden sist jeg satt her. så var på høy tid å få oppdatert Pondus kalenderen.

Resten av dagen går med til diverse tilbudskriving og planlegging.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Mårnings fra det Sørlandske!

Ikke spesielt god dag i dag, da influensaen sliter i kroppen.
Ikke kontor i dag, men senga. Håper på rask forbedring.

Måtte dere alle få en bedre dag enn meg.

BF:cool2

Morn fra studentbyen. Kom seg da hjem fra fjellet igår etter litt styr. Langrennsskiene fikk man også med seg så får man se om man klarer å komme seg ut på ski i løpet av uka

God formiddag fra andre etasje i en godsterminal på Alnabru. Forøvrig mitt offisielle kontor og det stedet hvor jeg har en pult som kan defineres som min...

Greit å stikke innom, faktisk en uke siden sist jeg satt her. så var på høy tid å få oppdatert Pondus kalenderen.

Resten av dagen går med til diverse tilbudskriving og planlegging.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Du jobber ikke som selger? Vi har et par sånne som har et par pulter her, men det er sjelden de bruker dem.

Ellers god mandag. Vant ikke i hverken dne vanlige eller vikingvarianten forige uke, så da er det bare å gjørre en innsats denne uken også, så den irskregistrerte ATR'en oppe på OSL ikke går helt tom ut. Fikk ellers luftet bookingfingeren i går, så da er årets sommerferie snart i boks.

Ha en god mandag/uke :)

Du jobber ikke som selger? Vi har et par sånne som har et par pulter her, men det er sjelden de bruker dem.

Ellers god mandag. Vant ikke i hverken dne vanlige eller vikingvarianten forige uke, så da er det bare å gjørre en innsats denne uken også, så den irskregistrerte ATR'en oppe på OSL ikke går helt tom ut. Fikk ellers luftet bookingfingeren i går, så da er årets sommerferie snart i boks.

Ha en god mandag/uke :)

Joda, står noe med salg på kortet mitt. Men siden jeg da jobber med både fly og sjø, så er det sterkt ønske om at jeg skal dele kontor tiden mellom kontoret på Alna og Gardermoen. Men så er det jo litt slik at jeg helst skal være mest hos kundene, tross alt de som betaler for gildet....

Joda, står noe med salg på kortet mitt. Men siden jeg da jobber med både fly og sjø, så er det sterkt ønske om at jeg skal dele kontor tiden mellom kontoret på Alna og Gardermoen. Men så er det jo litt slik at jeg helst skal være mest hos kundene, tross alt de som betaler for gildet....

Hmmmm....... sitter også på Alnabru, med pult i 1. etg.
Tror det er noen sånne pulter hos oss også som sikkert står i 2. etg. lenger borte her.

Hmmmm....... sitter også på Alnabru, med pult i 1. etg.
Tror det er noen sånne pulter hos oss også som sikkert står i 2. etg. lenger borte her.

Min delvis okkuperte pult befinner seg nok sammen med de pultene.

Deler lokale med land selgerne....

Og vi snakker vel sikkert samme tyske konsern :)

Min pult står også i 2. etasje, men det er i Amerika og firmaet er norsk. :p

Regn og grått på mårran. men 10-12 grader. Gårsdagen var en herlig vårdag med 20 grader - bare synd jeg måtte sitte inne og jobbe. I dag har jeg fri, då da er det selvfølgelig drittvær.

En tur til vetrinæren med storbikkja i dag .. men kun den årlige sjekken og rabies-sprøyta.

Er det så nøye om dette har pult i 1. eller 2. etasje da...:lol:

Forøvrig god ettermiddag

Back