God mandag fra Kuala Lumpur

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Four Seasons her i KL. Venter bare på eggekokken skal komme med omeletten….dette blir en uke uten brunost. Brisket til frokost noe nytt. Forresten er det ikke lov å røyke eller spise durian på rommet i følge hotelresepsjonisten. Ha en fin dag.

fd3927151aab593e80fcdb9a8f66f570.jpg

Last edited:
God kveld fra Palm Desert, sitter ved bassenget med min gode venn Pliny The Elder ! Det føles godt med en rolig dag i og ved bassenget etter 20 timer´s biltur, Lillestrøms Toyota´en leverte absolutt, inkludert tradisjonen med 90 MPH gjennom Los Angeles, soltak og vinduer åpne, 55 MPH er for MAGA Camry knollinger. Det er vel kun Cnausen som skjønner 90 MPH gjennom Los Angeles, Amerika Land of the Free.

Kort uke med Thanksgiving uansett aapner bassengkontoret tidlig i morgen, 2 prosjekter avsluttes med godt fornøyde kunder, nytt prosjekt med Kunstig Inteligens starter opp, selv om vi har AI 100% in-House er en jo litt opptatt av hva som skjer med OpenAI.

Last edited:
'Kveld fra noe lenger øst, hvor far hygger seg i godstolen med å gjennomgå 1730 mp3-filer fra en gammel folder med enkeltstående sanger uten albumtilhørighet. Forøvrig samme folder som underholdt meg på kjøreturen fra Bainbridge Island til Atlanta tilbake i 2005. Herregud så lenge siden ...

Ellers er jo den nye boken om Mal Evans artig lesning ... Mal var road manager/altmuligmann for The Beatles i hele deres eksistens fra 1962 og ut. Anbefales.

Hvit og fin mandag på Ris. Nå kaffe, forum og NRK Nyheter før hjemmekontoret åpnes opp. Kofferten skal pakkes - årets nest siste jobbreise starter i morgen. Ha en best start på uken.

God morgen. Dagen starter med en større Windowsoppdatering jeg ikke tok meg tid til på fredag, men nå står det «restarting» på skjermen.mye møter og med kontorsitusjonen på jobb er det tryggest å ta det fra hjemmekontor.

God ettermiddag fra LuangPrabang. Siste dag her før ny leiebil skal tas ut og kursen settes videre på Laos landeveier.
I dag ble det på ny leid scooter og har vert på en 5 timers ekspedisjon og kom over et, for meg, nytt fareskilt. Elefanter.
Lunsj spist på en liten resturant langs landeveien, med utsikt over Mekong.
Nå nytes en ice Mocha på Café Amazon før det skal slappes av på rommet.
Ha en fin fin mandag :)
dc772f5259213906c91ed61f4527cc6a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Tønsberg. Hverken brisket, elefanter eller bassengkontor her, men må ta til takke med hjemmekontor og et tynt lag med snø på bakken. Ny espressomaskin (helt fri for div kapsler) på kjøkkenbenken, så skal nok bli en kopp eller to i dag tror jeg.

Morn fra Milano. Jeg fant ut at da klokka ringte 0330 for å ta Ryanair og jeg var passe opp i ørska for å si det sånn at dette gidder jeg ikke, sjekket SAS appen og booka meg selv hjem for 15k poeng i kveld. Skatter og avgifter på den SAS billetten koster jo mer enn Ryanair sin billett vil jeg tro. Nei jeg synes livet faktisk er for kort å stå opp midt på natta for å ta en flight når jeg strengt tatt ikke må det. Så da får jeg heller nyte dagen i Milano i stedet og så får jeg enda en ny flyplass på lista også for da skal jeg til Malpensa og ikke til Bergamo. Det har vært en del reise midt på natta på denne turen her med buss fra Torino etter ATP semifinalen på lørdag. Blir ingen Bongos Tryllereiser vei hjem dog, det eneste er en simpel mellomlanding på CPH.

PS det virker som italienerne har noen rare ordniinger for betalinger på restaurant etc en del steder. I stedet for å få regningen fra servitøren må man fysisk gå til en egen kasse, si bordnummeret og betale der. Vet ikke helt hva det er godt for, men er vel en måte å skape arbeidsplasser på. En del toaletter på særlig restauranter og barer er helt uten doring og dolokk også. Jaja bare sånne rare ting man legger merke til.

God morgen fra Lillestrøm . Litt varmere og det hjelper. Ønsker Someone topp opphold i mitt andre "hjemland". Fantastisk mat og livsfarlig trafikk :drunk:

God morgen fra Bortekontoret. Sent inne i dag etter en sen-svøm i hallen på fine 2000m. Må vel opp 500 meter neste gang.

Er ikke noe særlig misunnelig på Ruby og Someone ^_^

Morn fra Lommedalen. Øyeblikkelig ut døren for å dra på Eldresenteret...... Korona og Influensa vaksine skal settes, og det tilbyr de der. Deretter skal snefreseren hentes på verksted, så da er det VW bussen vi må bruke. Etter det skal det måkes litt sne, så skal det ryddes i heimen da vi får middagsgjester på onsdag. Utover det, ingen planer.

Morn fra Jåttå,
Tilbake til hverdagen og rutinene etter helgens utflukt og flytur med SK737.
Det var en herlig "happening".
Oppgaven står nå i kø denne uken.
I kveld er det gruppemøte i lokallaget og budsjett møte.
Ha en fin dag.

God morgen fra Solli plass. Rakk en morgenøkt på mølla før hektisk uke ble sparket i gang. Seigt først men deilig etterpå. Ha en bra mandag.

Det er mandag i Chiang Mai også
Skal prøve å få mine 2000 meter i bassenget her også, men venter nok til solnedgang både for ikke å bli solbrent samt bedre plass
Føltes kaldt i bassenget i går kveld, så få gå litt tidligere i kveld

Greide å bestille hjemreise samme dag som Loi Krathong festivalen, noe som betyr at det sendes mange "kakkelovner" opp i lufta så flytrafikken innstilles på kvelden
Det betyr litt tidlig avgang sørover for å rekke 380'n mot Munchen og dyr innenlandsbilett til Bangkok - håper reisen går etter planen

Det er mandag i Chiang Mai også
Skal prøve å få mine 2000 meter i bassenget her også, men venter nok til solnedgang både for ikke å bli solbrent samt bedre plass
Føltes kaldt i bassenget i går kveld, så få gå litt tidligere i kveld

Greide å bestille hjemreise samme dag som Loi Krathong festivalen, noe som betyr at det sendes mange "kakkelovner" opp i lufta så flytrafikken innstilles på kvelden
Det betyr litt tidlig avgang sørover for å rekke 380'n mot Munchen og dyr innenlandsbilett til Bangkok - håper reisen går etter planen
Går vel an å bruke poeng på innenriksleggen om det er jævelig dyrt?

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God dag fra Furuset!
Ny uke i gang som startet med at vi booket en tur til Japan i romjula. Kona har ikke så mye fri så det ble, kremt, egentlig en langhelg. ;) Har ikke vært der siden før pandemien, ryktene går om en lengre flytur nå. Verdens største land har liksom ikke blitt mindre...
Prøver å avhjelpe det med business klasse på ANA og LH. Rute via Haneda til Itami til Japan, tilbake KIX MUC med Lufthansen. To netter i Japan gjør nok at tidssonen ikke kan justeres inn, så sove skjer når man kan. Gleder meg til business klasse hos ANA igjen. Sete 2K og sidebord, usjenert og fint. :)
Ha en fin dag!

God formiddag fra et iskaldt Skaun.

Var nede i minus 15 her i dag tidlig, nå er det hele -8 så snart sommertemp! :)

Her skal det hjemmekontoreres før avreise til ORD på onsdag. Gledes til noen dager "over there" for litt shopping, NHL og et par møter. I den rekkefølgen... hehe.

Nyt mandagen, husk lue!

Kim

Dyrt = fullt fly, ingen bonusseter
Dessuten koster det 15K i poeng - det er litt mye for en times flytur i økonomi

God dag fra Lillestrøm. Sjukt deilig å slappe av i dag. Det trengtes virkelig.

Ha en best mandag

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Ble en noe stressende dag i går med KRS-OSL-ARN og retur. 2 av 4 flyavganger var så forsinket at det ble på hengende håret å rekke neste fly. Men siste turen på SK737 var en artig og hyggelig opplevelse.

Her kom det snø i går, men nå er det plussgrader så det er deilig og slapsete. Eldstemann testet postivit for covid, så han har jeg låst inne på rommet sitt, og jeg krysser fingre for ikke å bli smittet selv. Så da ble det gjemmekontor i dag, og det har gått i ett her.

Er det rart jeg drikker??

Back