• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Incheon

jameson82

Flysitter
Etter en litt skuffende tur med Asiana ifra FRA har man kommet seg til Asiana first class lounge.
Har akkuratt fått skambank av en relaxing stol her,og er ganske sikker på at ett toalett har gransket helsa mi.Har 6 timer å slå i hjel før siste leg til BKI

Ha en skambank fri en folkens

Ny mandag nye muligheter!

Starter dagen med morsom lesning på ap.no morsomt for dere som fikk tak i billetter!

Jeg kom meg til HNL i januar, da US Airways var gavmilde, men denne så bedre ut.

En god dag til dere alle!

Last edited:
God morgen fra Dream Hotel i Bangkok. Fikk ikke somlet meg ned til frokost i dag, så da blir det brunch hos dansken i Soi 8. Deretter blir det nok en shoppingrunde på Terminal 21 og MBK. I morgen går turen nordover til Chiang Mai.

Ha en aldeles fortreffelig dag!

God snørik morgen fra Norges midtpunkt - Skaun!

Er ca 50 cm nysnø ute og et forferdelig føre på veiene der busser, vogntog og personbiler står hulter til bulter overalt. Fullstendig kaos... Da er det greit med hjemmekontor dere! :)

Bursdag til stedatteren i dag, 14 år og selskap her hjemme! Møter i Oslo fredag, før neste uke tilbringes på jobb i London, og Tallinn uken etter.. Så kommer vel nissen også snart.. hehe.

Kos dere verden rundt, og håper dere heldiggrisene som fikk billetter til USA i helgen får beholde dem!

Kim

Mårnings fra E18 i aust-Agder. På vei til Larvik. Blir 4 dager på farten nå og 3 land skal jeg innom.

Hoy!

G'formiddag fra Trondheim
Som Kimpe skriver er det snø og glatte veier=business for oss :D :D :D "Den enes død....osv"
Kona her tre dagers fagprøve på Røros dvs.gutta ruler kåken alene...skal bli spennende... :colgate: :colgate:

Ha en fortreffelig dag forumtroll :stir :stir :stir

God morgen fra Senatorloungen i FRA, har hatt en fin tur med LH441 fra Houston. Ved takeoff veide maskina 450 tonn så motorene fikk litt å gjøre nedover rullebanen :)

Urk er det etter at to uker ferie forsvant for fort, men..nuvel. Jobb imorra og de påfølgende tre dagene før København venter!

Ha en fin dag!

God formiddag fra Forus,
En fin helg ligger bak, nå er det nok en travel uke som er påbegynt.
Noen møter ut over dagen skal nok gå greit.
Ha en fin dag og god uke folkens.

God morgen fra vestsørøst. Her skal 'Thanksgivingferien' brennes inn .. Store mengder løv står for tur. Ellers blir det kanskje første forsiktige oppføring av juledekorasjoner også siden Thanksgiving er litt senere enn vanlig ..

God ettermiddag fra Tananger

Har vært fint vær her i området i dag, om enn litt kjølig. Man finner vel ut om det skulle endre seg eller ikke :p

Ser ut til at jeg kanskje ikke får brukt den billige billetten man fant i helgen :drunk:
Mulig at jeg er/må offshore de dagene :8:
Det er avhengig av om jeg er eller skal ut på båten til OJB da.

Håper at det løser seg i min favør :p

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra Duck Island i Kristiansand.

Her går det i bedre middag idag før jeg starter pakkingen til Thailand-turen på torsdag (Charter, Thomas Cook). Ellers er jeg opptatt med å vaske ut av bruktbilen jeg kjøpte før helgen. Utrolig hvor mye mynter som lå i baksetet! Sikkert 150kr.

Da en flott mandag folkens :)

Back