Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sånn ser skuta ut
Gratulerer med ny båt. Hvor mye er den oppstilt i? Hvor mange hester og koppholdere har den?
Det inkluderer stappfullt med ID pax i crew seter. Gudene må vite hvor de satt under take off. D
a en fant ut at han skulle sitte i klappsetet ved fotenden av setet mitt og stirre på meg i 10 timer var det imidlertid nok. En kjapp prat med kabinsjefen og han ble flyttet prompte. Han var ikkje bild (himlemedøya)
Oppstilt i? Er det Lillestrømsk?:stir Den har 8 seil, sengeplass til 13, mannskap på 12, dekksplass til 36 bikinidamer, kjøleskap til 24 cola og 12 Japp, vinskap til 20 flasker champers, fryse til 12 flasker Jägermeister, middagsservise til 24, askebeger til 72 og 124 flaskeholdere strategisk plassert rundtforbi.
Satt du på turistklasse? Trodde ikke man hadde klappsete foran seg i F?
Nuvel! Det er vel ikke rart at du drikker.....
BF:cool2
Trodde det var LYS-tall som gjalt, men det er jo noen år siden jeg som rormann til mannskapets store begeistring førte båten forbi de i regattaen med høyere LYS-tall.Ikke galt. Oppstilt i er jo hvor langt speedometeret går. Et vesentlig parameter for kvalitet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.