God mandag fra Bodø

Someone

Moderator
Medlem
God mandag fra Bodø

Mornings fra Scandic Havet. Frokost buffeten er tilbake, nå venter bare desserten før vi skal ut i tjeneste for Flypodden. Så vel sparkes i noen dekk i dag også, før det blir SK4117 hjem. Ha en fin dag

Re: God mandag fra Bodø

God morgen fra Bodø! Frokost på Scandic Havet var ok. Buffeten var nesten som før.
Nå en liten dag i luftfartens tjeneste før det får hjemover med SK4117.

God morgen fra Forus. Tendenser til blåmandag her da den bussen jeg vanligvis pleier å ta til jobben ikke lenger kjører hele veien frem. Så man måtte hive seg rundt å finne en annen buss. Gikk nå tålig greit likevel. Det går rykter om nachos til middag i kveld. Så skal nok egentlig ikke klage for mye. Så får vi også anta at "de grønne" får en viktig plass i denne ukas podkast?

God morgen. Frokost inntatt, yngste arving har stelt seg og spist og gjør nå lekser. Eldste har brukt 40 min på badet så her blir det en konsekvenssamtale i ettermiddag om å komme seg opp om morgen vs leggetider.

Blir en tur på jobb for å planlegge overføring til ny stilling. Sjelden har noen vært så fornøyd med å gå ned 40% i lønn.

Nyt mandagen!

Morn fra Kolsås. Kona runder 30 år i dag, men på grunn av arvingen som ventes i april, så får man vel vente med å sprette champisen. Noe festmåltid frister visst heller ikke, men mistenker at boksen med Ben & Jerry's i fryseren skal få bein å gå på om ikke annet.
For å toppe det av så er det høstferie når man er ferdig på jobb på tirsdag

Morn frå Trondheim. Grått, så drista meg til buss i dag. Lengesidan!! Magert med folk såvidt over åtte, meir spent på ettermiddagen. Mulig det blir litt bilmekk i dag, som førebuing på verkstadsbesøk i morgon.

Grubla litt på korleis eg skal få til å brenne ein sas-voucher på nokre tusen. Any takers for 80% av pålydande? :D

Har berre komme meg til juni på podcasten, mulig eg må spole fram litt no, sidan det brått er mykje som skjer...

Ha ein strålande dag!

Glad formiddag med sol og knallblå himmel over Ris. Hjemmekontorert siden 06:00 og gleder meg til lunsj foran peisen. Booket et flere fysiske kundemøter denne uken...digg å kunne møtes igjen...med rene hender og god avstand. Ha en bra start på uken.

Hjemmekontorert siden 06:00

Makan.

Jeg var muligens våken da. Tror jeg.

God mandag fra bortekontoret. Her hadde visst noen fri, og noen andre var syke. Ellers skal det bli hyggelig med besøk av en kollega som har hatt mammaperm siden i sommer. Så skal jeg prøve å ikke ta den vanlige "er det den nye vikaren?"-vitsen jeg alltid tar når kollegaer har med seg unger på jobben.

Ha en god en :)

God formiddag fra Orkland.:)

Blandet vær, men det er egentlig greit nok det- særlig etter gårsdagen hvor vannkranene sto på full spiker.

Her har man praktisert et slags hjemmekontor, hvor både forsikringsselskap, bank og det moderlige opphavet er telefonert på løpende bånd. Nå er bilforsikringen freshet opp, noen avtalegiroer justert og det moderlige er instruert til å levere bilen på verksted i morgen- for litt oljeskift og et par nye dekk.

Resten av dagen inkluderer litt flysimulator på mobil, en treningsøkt, et besøk i postkassen og litt huslige plikter. Dagen avsluttes med middag og heller tidlig seng.

I morgen blir det nemlig et stykke ærlig arbeid på denne fronten. Den kommunale renholds-avdelingen mangler folk, og da stiller undertegnede opp. Det blir nok en heller uvant opplevelse å skulle opp kl 05.45, men det får stå til.

En frisk mandag ønskes.:)

Morn fra Kolsås. Kona runder 30 år i dag, men på grunn av arvingen som ventes i april, så får man vel vente med å sprette champisen. Noe festmåltid frister visst heller ikke, men mistenker at boksen med Ben & Jerry's i fryseren skal få bein å gå på om ikke annet.
For å toppe det av så er det høstferie når man er ferdig på jobb på tirsdag

Gratz! Bikket 12 uker +/-? Verste ventetiden er da overstått :)

God dag fra Gaustad og bortekontoret. Litt maroder i bindingsverket etter en langhelg preget av relativt mye fludium og mat, kombinert med lite søvn og salat.

Men allikevel en strålende mandag.

Ha en brillefin dag!

Hu og hei ... da varre mandag igjen. Prøver å huske sist jeg jobbet på en mandag, men her svikter hukommelsen. Mandag er uansett den ukedagen jeg jobber minst, så den har etterhvert jobbet seg opp til å bli min favorittdag.

Grått ute, men det skal klarne etterhvert og de neste dagene er det lovet 25 og skyfritt. Oktober er fine greier.

Men nå blir det en kjapp tur til Costco .. man får benytte seg av 'pensjonisttimen' ..

Hei fra som solveggen hvor man soler seg litt etter tre Teams møter og en lunch som ble 14000 skritt (Det slår vel nesten rekorden til Julio Iglesisas)

I kveld har ungene tryglet meg til å vise dem Haugenstua som de hører så mye om disse dager (de kaller det Haugenstuen, men la gå) så da blir det pakistansk restaurant der med hele kjernefamilien.

I kveld har ungene tryglet meg til å vise dem Haugenstua som de hører så mye om disse dager (de kaller det Haugenstuen, men la gå) så da blir det pakistansk restaurant der med hele kjernefamilien.

Ok, jeg kan forstå diskusjon om Majorstuen/stua, men med Haugenstuen må far eller eventuelt barnevern gripe inn for en reality check. ;)

Kan jo true de med at de høres ut som Finnmarkinger om alt får «en»-endinger, så slutter de sikkert :p :D

Ok, jeg kan forstå diskusjon om Majorstuen/stua, men med Haugenstuen må far eller eventuelt barnevern gripe inn for en reality check. ;)

Nei, nei. De er nok bare Bergensere i hjertet. Kun positivt! :)

Back