• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdags morgen

Re: God lørdags morgen

God morgen fra Forus. Har vel hatt godere morgener før. Men man sitter nå ihvertfall her i stolen på jobb og her skal jeg oppholde meg i et halvt døgns tid. Litt grått på himmelen nå i morgentimene men vi har da tro for at det kan bli litt bedre utover dagen.

Traktekaffe blir aldri helt det samme etter at man har blitt hekta på Nespresso.

Last edited:

God morgen fra frokostbordet, sol ute - ikke noe mer å si om den saken.

God morgen fra Bislett. Solen skinner, egget koker og rundstykkene er i ovnen. Får middagsgjest i kveld, så blir å kjøpe inn varer til det og forbrede maten. Dessuten når jeg tenker om så bør jeg nok vaske og rydde til først ;) En løpetur er også planlagt. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Dagen i går ble tilbrakt på Oscarsborg hvor familien feiret bryllupet til min far og min stemor. Utrolig hyggelig. Blir en rolig dag i dag, hvor jeg får forberede meg til dag to av bryllupsfesten. :cheers: Ha en flott dag folkens!

God formiddag

Hjemme alene kveld i går gjorde at jeg kom alt for sent i seng. Og siden fruen var noe sliten når hun kom hjem :drink:drunk:, var det jeg som tok med knotten når han våknet 0423... Da var det å roe han ned og vi begge sovnet i et par timer på sofaen.

Nå blir det å pleie fruen etter beste evne, og kanskje ta med snuppa i bassenget.

Ellers er det ingen alvorlige planer for dagen

God lørdag

S

God morgen fra Nærsnes. Solen skinner, og det ser ut til å bli en like fin dag som igår. Nå venter egg og bacon og fersk loff. Må være minst tre år siden det var loff her i huset!
Plenen må klippes. Har brukt litt tid de siste tre dagene på å få liv i klipperen uten å lykkes, men igår krøp jeg til korset og kjøpte ny tennplugg. Det hjalp.
Ha en fin dag.

God morgen fra Gamle Oslo! Den sykmeldte har det bra, med Nespresso i koppen. Det skal straks være dugnad i gården, men som sykmeldt styreformann har jeg vel bare å møte opp å se streng ut?! ^_^ I alle fall har jeg ikke tenkt å løfe en finger i dag, bortsett fra de som må til for å føre diverse saker til munnen og forflytte meg dit hvor utepilsen finnes. :D

God morgen!

I dag står montering av ny gassgrill på programmet. Belønningen blir grillmat ikveld.

Ha en flott lørdag :)

Nå skal kroppen hives ut i Oslofjorden, kaldt eller ei, uti skal den. Lurer på om jeg skal bruke Borat-drakten min! Ha en strålende dag.

God formiddag fra det blide Sørland hvor solen skinner også idag!
Ungene vil en tur på stranda. Men er det varm nok til det da? Time will show!
Satser på en bedre middag med rødvin i aften. Ellers ingen planer!

T-12 bare nå! :fly

BF:cool2

Ahhh ... god morgen fra Mosjøen .... våknet glad og fornøyd klokken 07:30 - snudde meg rundt og våknet glad og fornøyd en gang til tre timer senere ...

Kom greit frem i går kveld .. både LH, SAS og Widerøe opererte på skarp rute og jeg sjekket inn på Hotell WIAS ved åttetiden. Det var deilig å sitte utenfor terminalen og vente på taxi,. De fem friske gradene som var føltes helt herlig etter 30 klamme i Atlanta.

Nå er frokost inntatt, proviant innkjøpt og det er vel bare å telle ned inntil jeg skal møte Egil og andre av WIAS' og flyplassens fineste til et aldri så lite hurralag.

Men nå lukter jeg kaffe ....... :løpe:

God dag!
Har vært en kort tur ned i by'n for å kjøpe nytt objektiv, før jeg stakk innom en venn på vei hjem. Ellers er det ingen planer utover kvelden!

Ønsker alle en fin dag videre! :)

God ettermiddag frå Trønderland!

Bilen er nystrigla, plenen er klippa. No er det godstolen og ein pust i bakken, før det er hattefest ;)

Ha ein flott lørdag alle saman!

God aften fra Stavanger!

Da var det ungefri og konefri! Så i kveld blir det godstolen, alternativt terrassen og noen gode kalde øl.

Ha en fortreffelig aften forumister! :)

God ettermiddag fra Verftet i Bergen! Litt smakjolig, men flott sted å nyte en flaske Chablis.

God ettermiddag fra Oslo. Dagen begynte svært så dramatisk. Innebar opprop til nødtelefon og ambulanse til sykehus for min del. Men etter å ha ligget til observasjon i 6 timer, samt positivt resultat på en hel haug prøver så fikk jeg lov å dra hjem igjen. Føler meg heldigvis betraktelig bedre enn i morges.
Fikk ihvertfall bekreftet at det norske helsevesenet funka fint i dag. God behandling hele veien.

Kvelden blir naturlig preget av dagens hendelse ..så jeg tar det helt piano.

Ha en flott kveld :)

Back