God lørdags morgen fra Stavanger.

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God lørdags morgen fra Stavanger.

Da var det helg for noen, mens andre på jobb. Morgen-nespresso må til før man setter kursen for Forus for nok en helgevakt i oljå. Håper på en rolig helg.

Re: God lørdags morgen fra Stavanger.

God morgen fra OSL

Her har man dratt seg på jobb og fått avgårde første maskin. Fikk også ønsket god tur til to forumister som skulle på tur.

Nå er det å gjøre litt klart for resten av dagen, så litt frokost.

Ha en trivelig lørdag

S

God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en riktig fin dag her i dag. Må prøve å få til en løpetur nå på formiddagen, før en starter oppladningen til kveldens CL finale på TV'en.

Last edited:

God lørdag nr. 2 fra OSL.

Dagen går som normalt på en lørdag her. Vil ikke ha noe mer mas nå.. Hører du, learjet? ;)

Trøtt ja... Kaffe går ned på høykant.

Ha en fin lørdag.

God morgen fra Tallinn. Har vel ennå promille, men har ihvertfall fått meg en god frokost før det er tid for nye eventyr. Ha en fin dag

God ettermiddag fra Norskehavet,
Her ute i nordvest havet er det noe grått idag , men forholdsvis vindstille.
Framdriften på nuværende brønn er bra ,men en av våre vinsjinnretninger for brønnoperasjoner slo seg vrang og jeg måtte beordre ekstra helikopter med deler og en tekniker ut her i ettermiddag.
LN-OQI kom og gikk fra BNN med mann og del.
Ellers går livet sin vante gang.
Noen images fra dagens rotorøvelse er vedlagt.
Ha en fortsatt fin helg alle.

Attachments

• DSCN2256.jpg
    DSCN2256.jpg
    53.2 KB · Views: 134
  • DSCN2257.jpg
    DSCN2257.jpg
    44.9 KB · Views: 132

God ettermiddag - her har man fått gjort litt av hvert, bl.a. en liten tur i skogen og truffet noen kjentfolk og en forumist over en kopp kaffe og en vaffel.

Har også hatt lørdagsrengjøring på forumet, dvs. en del smålukk som måtte lukes og renses.

Nå blir det straks litt mat og en rolig kveld her.

våre vinsjinnretninger for brønnoperasjoner slo seg vrang og jeg måtte beordre ekstra helikopter med deler og en tekniker ut her i ettermiddag.
.

La oss håpe det ikke var vinsjeinnretninger produsert på Møre. De pleier å fungere bra. :D

God kveld fra Gamle Oslo. Jobbehelg og lite annet på tapetet enn en utmerket indrefilet, mystisk saus med blåmuggost og en Chianti. Helt grei på en grå oslodag.

God kveld fra Sandefjord.

Rolig kveld paa sofaen med tableten i fanget og Flightplan paa TVNorge. Satser paa at det er litt toerrere imorgen sa man kan ta en tur i Badeparken paa bilmessen der.

God kveld fra Sandefjord.

Rolig kveld paa sofaen med tableten i fanget og Flightplan paa TVNorge. Satser paa at det er litt toerrere imorgen sa man kan ta en tur i Badeparken paa bilmessen der.

Høres ikke ut som om du mangler noe, bortsett fra essensielle ting som "å" og "ø". :lol:

Haha! Oppdaterte tastaturet til siste versjon så fikk jeg tak i "æøå" også. :p

God ettermiddag fra Calgary. Endelig en tørr dag etter en uke med kontinuerlig regn. Erklert "State of emergency" i noen forstader sør for byen på grunn av høy vannstand i elvene, men det ser ut til å bedre seg nå.

For komme seg en tur på trening, så man kan slappe av med god samvittighet i kveld ;)

Last edited:

God aften, ja .... Det er flere som har faatt seg tablet'er. Jeg gikk til innkjoep av en 32gb Blackberry Playbook i dag og holdrr fortsatt paa med aa foele meg frem. Har ikke funnet norsk tastatur ennaa, og det ser ut som det fordloepig mangler... Daarlig med kompabilitet paa streamingformater, men det bedrer seg forhaapendtligvis naar man faar tilgang til Android apps.
Ellers fint vaer i Syd Karolina hvor jeg skal vaere til i morgen.

Back