God lørdags kveld ;D

flyer88

ScanFlyer Blue
God lørdags kveld ;D

Endelig kommet hjem fra jobb! jobbet 15 timer i dag, og det meste av tiden var på vaskeriet på SAS teknisk :P Vasket veggpaneler og galleyer med speedbird og en annen lærling. Startet bra med at den ene lærlingen forsov seg, så jeg og Martin tenkte vi skulle vekke han litt når han kom ved å spyle han ned :) Det endte da med full vannkrig, og etter et par timer var alle gjennombløte :( Jeg og Robin hadde heldigvis et klesskift, men det hadde uheldigvis ikke martin! Og så "heldige" vi var, så fikk vi se martin kun iført ett plagg. Og det ene plagget var en jakke som han ikke brydde seg i å lukke igjen! Så blir ikke mye jeg får sovet i natt :P Dagen gikk rolig helt til Martin skulle blotte seg for oss og dra opp jakka (som han ikke hadde noe under) og skrike mens han løp mot oss! Og da ble en stakkars dame også ett offer for dette ;P Ho ble vettskremt! Hehe.

Men nå er det et par pils på bordet, og en slapp kveld i vente ;) Så dere får ha god kveld ;)

Re: God lørdags kveld ;D

Litt av en dag dette, ja.. ;)
Som jeg pleier å si, SAS Teknisk OSL kunne jo lett ha blitt barnehage hvis vi ble lagt ned, hadde jo ikke trengt å søke om endring av bruksplan engang.. ;)
Viktig at vi kan holde en slik tone når selve det vi jobber med er så alvorlig som det er.. :)
Hadde blitt deprimert skulle vi hele tiden hatt nesen i AMM og kun seriøst - godt vi har det så bra som vi har,
og har muligheten til å ha en "ventil" for å kompensere for alvoret i jobben. :)

Takk for en super dag, Daniel! :D
Er sjelden jeg koser meg mye på jobb..
..håper du får sove i natt da.. ;)

Last edited:

haha, hadde en fin dag i dag ja ;D ANDRE!!?? Nå ble jeg fornærma her å! ;P
Det skal nok gå bra det ;) haha, det er sant det! Vi er vel ikke langt i fra en barenehage sånn det ser ut nå heller :P

Beklager, Daniel!!
Har rettet innlegget nå!
Du skulle husket Canon'en din i dag - så kunne vi spottet litt også!

Det går bra ;) Ja! Det irriterer meg skikkelig at jeg glemte det : / Hadde vært morro det! Men vi kan vel ta det igjen til uka en gang? ;) Hadde vært veldig greit med noen tips :)

Vi tar spotting på mandag eller tirsdag! :)
Skal tømme minnekort og lade Nikon'en min! :)

Men kanskje vi skal gå over på PM før vi får infraction for spam?? ;)

Sitter klar med fingern...

Infraction för "giving moderator bad mental image" är en annan möjlighet

Høres bra ut det ;D Har Canon klar her nå ;) Var bare det å få seg et størreminnekort , men det ordner jeg vel :)

God lørdags kveld!
Skal vel snart hoppe til køys, etter som sesongens første konfirmasjon står for tur i morgen, vil helst være litt utvilt da =)
Det er kusina mi som skal til pers i morgen.

Ha en fin kveld og en god natt!

God lørdags kveld!
Skal vel snart hoppe til køys, etter som sesongens første konfirmasjon står for tur i morgen, vil helst være litt utvilt da =)
Det er kusina mi som skal til pers i morgen.

Ha en fin kveld og en god natt!

Ha en fin kveld og god natt, Cecilie! :)
Kos deg i konfirmasjonen i morgen!

Btw: Mye å gjøre i ISS for tiden?? ;)
På tide med en ny befaring snart??

Full rulle i kantina vet du ;) Haha!
Ny befaring må nok snart til ja :D Hehe

Fikser det vet, du! ;)
Send meg PM hvis du planlegger en dag, har alltid tid til hyggelig besøk! ;)

Har du fått lest den siste PM'en jeg sendte deg? I går eller noe.

God natt :-)

Skal se gjennom - tok en rask gjennomgang på jobb i går - men fikk ikke svart på noen av dem.

God natt, Cecilie! - Sov godt! :)

God kveld fra Kristiansand!
IB6165 er i gang over atlanteren i FS med VATSIM, ETA om 6 timer *Grøss*

Back