God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

Det snør det snør tiddelibum. God morgen er fra Oslo. Frokost er inntatt og et par lag VR40 er lagt under god skiene, så da er det bare å vente på at gammer'n kommer å plukker meg opp. Satser på at det ikke har snødd helt igjen....hvis ikke får vi brøyte vei selv. Et par tre øl venter i kveld

God morgen fra Nittedal med 16 blå.

Her er hele flokken oppe og frokosten er inntatt. Snart blir det å sette kursen ut og få gjort litt praktiske ting.
Er vel nødt til å måke litt også før en ser om det et mulig med litt godt i glasset til kvelden.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

Re: God lørdag

God morgen fra Trondheim
Hyggelig Årstreff for trønderske flypratere i går. Man takker for gårdagen :D
I dag er det slækking på sofaen til svigers :p

Ha en flott lørdag. :) :)

God Morgen fra Stavanger. Dagen i dag går ut på og slappe av så mye som mulig, kanskje ut på SVG om været holder seg bra. Ellers en stille dag ligge enda i sengen vanskelig og komme seg opp når man har fri, men får nok bare komme meg opp slik dagen får startet skikkelig.

God morgen fra Bergen! Etter et par helger med mye aktivitet skal det bli godt å plante rumpen i sofaen for kvelden. Eneste jeg skal gjøre først er en liten bilvask og litt svetting på sykkelen før det blir inaktivitet og avslapping resten av dagen.

Hei og hå fra Las Vegas! Her er kvelden enda ung, bare en liten pit-stop i suiten på Palazzo mellom slagene! Ha en fortreffelig dag!

God morgen fra Stavanger. Da er man kommet seg på bena og fått sovet ut etter to lange dager på jobb.

Planen for dagen er å komme seg ut og bytte noen småting som ble kjøpt feil i går. Ellers er planen å gjøre ingenting, og hvis jeg ikke blir ferdig med det, fortsette på søndag.

Ha en fin en forumister :)

Riktig god ettermiddag fra Drammen! Her snør vi snart inne, og jeg er spent på om jeg kommer meg levende fram til Langesund og seminaret der i det hele tatt før kl. 17:00. Det vil tiden vise!

Før det får man bare lytte til Spotify og titte litt på cruisepriser, det hjelper mot de hvite fillene!:)

G'morgen fra gjemmekontoret i Cumnming hvor det er jobbehelg. Her er nattens køer tømt, kaffe fylt i koppen, Norwich-Chelsea på TV, bikkja løper rundt med en ball og vil leke .. Full rulle, med andre ord ...

Grått og trist - skyene ligger rett over pipa og regnbygene kommer og går. Ser det allerede ligger et belte med tordenvær nede ved flyplassen - godt man ikke er der. :p

God ettermiddag fra snødekt Oslo. Vaktmesteren er en fin type, nå har han måkt konstant siden 0900 :lol: Straks ut med ny bil og teste den på skikkelig vinterføre. Ha en trivelig aften.

Endelig lørdag!

Etter en meget anstrengende arbeidsuke som ble avsluttet kl 4 i natt, fikk man heldigvis sovet litt utover dagen. Nå skal dagen bare nytes med full avslapping og en bedre middag i kveld. Heldigvis er neste uke mer rolig.

Så god lørdag alle sammen! Husk litt lørdagsgodter!

BF:cool2

Stri-hei-hå fra Lillestrøm. Sitter og knaske gullerøtter foran dataen. Fint med skikkelig vinter ute. Planene for kvelden? Det blir vel lørdagsgodt kan jeg tenke meg.

Ha en strålende aften.

Back