God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God lørdagsmorgen fra Asiana sin First Class Lounge på ICN. Her inntas en champagnefrokost før sete 1A og K venter oss på en av OZ sine jumboer, som skal ta oss til FRA. Ha en fin dag og skål :cheers:

Re: God lørdag

God morgen. Er straks tid for å sette kursen for BGO, og SK til OSL, der turen går videre med CO til EWR og LAS. Endelig sommerferie! Det skal bli godt kjenner jeg.

God morgen fra Forus. Natt har blitt til dag og man sitter da her med bakenden plantet i stolen og med dagens første kaffekopp så godt som ferdigdrukket. Så får vi se hva dagen bringer. Har heldigvis noen småprosjekter jeg kan kikke på dersom det skulle bli tid.

Så blir det vel en grandiosa og et par øl i kveld muligens.

Godmorgen ifra Haugesund, her er det snart å kjøre til flyplassen for å hente fatteren, som returnerer i morgen med ene barnebarnet en uke. Snakket med han på telefonen, og det skal visstnok være lang kø og sikkerhetskontrollen, var skjer lørdag morgen på OSL?
På tide at bemanningen blir på linje med antall avganger? Ikke alle så kan være der i "god tid", når busser og tog skal korrospondere.

Go morn fra barteland.:) Deilig å ligge litt utpå idag. Barnefri siden junior ligger over til tante. Svært rolig lørdag i venter. God dag ønskes alle :D

God morgen fra Hagan, Nittedal.

Her er hele flokken oppe, og frokosten er inntatt. Nå blir det å komme seg seg ut en tur for å få gjort litt praktiske ting.
Dessverre så ser det ut som været er like begredelig som i går ettermiddag.

Senere i dag blir det å ta turen ned bakken til noen venner for middag.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God formiddag fra Bærum. Litt grått og vått på bakken her i dag, kan jo håpe på lysning før det blir mørkt. Ha en flott dag!

God lørdag fra Gamlebyen. Etter hvert klart for helgens handlerunde. En passe kraftig sørafrikansk rødvin skal ha noe som passer. Ellers ikke noe spesielt på tapeten, bortsett fra å bli helt frisk til mandagens arbeidsdag. God lørdag!!

Blådress til den bortskjemte, kjoler til finansministeren og en kopp Statoilkaffe til sjåføren. Kjernefamilien skal på shopping :lol: Ha en fortsatt god lørdag ettermiddag.

Endelig lørdag, med hakkete soving. Fikk lagt meg i 5 tida. Ungene begynner å bråke i 8 tida, vakttelefon på jobb ringer både kl 9, 10 og 11. Hurra!

Nå må jeg ut og få handlet litt fôr, :drink og levert en lottokupong. Så kan vi for alvor ta helg!

BF:cool2

God morgen fra det trivelige Rogaland, våknet til Southparkmaraton med vafler og om litt venter en liten runde ute. Blir nok en rolig kveld idag før turen hjem skjer imorgen.

Ha en fin lørdag!

God ettermiddag fra Gjelleråsen, rolig dag, med ismett av styrketrening og dekkskift på min stolte blå ganger..
Nå er det på tide å løpe igjennom dusjen og få på seg fillene, så blir det vel litt alkohyler utover kvelden..

Ha en fortreffelig aften flykikkere!

God morgen ifra Fornebu. Ett 16 timers arbeidsskift er over og jeg føler at man fortjene enn 11 timers pause før de siste 16 timene. Godt det ikke er 48 timers togstans så veldig mange gangene i året :) Missunner alle som kan ta seg en lille en ikveld men snart ny helg med ny muligheter :drink

Hepp fra Westin diplomat, Florida. Til tross for diverse merkelige værmeldinger, er været kanon i dag

Par pils ved bassenget og der kom mannen med lunch

Back