• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God lørdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra sete 3c på Sk-altfortidlig til cph før vi flyr videre til Dub. Restet Radisson Red for første gang på osl. Litt annet design og bad pusset opp var forskjellen fra Radisson. Min vekkerklokke på 04.30, men det hjelper jo ikke når 14-åringen har på 4.00 for å rekke sminke...

Ande Dublin-forslag enn Guiness og book of Kells mottas med takk. Har også med to som pusher 80 år.

Kaffe, marsipan fra Anthon Berg, forum og stillhet…blir ikke særlig bedre enn dette. Diverse ærender på morgenkvisten før det blir Afternoon tea på toppen av byen…så avsluttes lørdagen med noe fra kjøttdisken på Mega på Vinderen. Rett og slett en lørdag til nytelse.

God lørdag fra Bangkok.
Her har en nå benket seg på en solseng ved bassengkanten.
Dagen startet ved 6 tiden med kaffe til vidåpen balkongdør, men da solen viste seg noe før 07 måtte en lukke igjen, så temperaturen er nå tilbake til normalen så det gode med å være tidlig oppe er at jeg fikk vandret på meg 7k steg før frokost.
Ha en flott lørdag :-)

Morn fra Tønsberg. Litt vel tidlig start på dagen, og litt manflu på toppen så litt Peppa Gris på nå på morgenkvisten. Snart på tide med litt inntak av næring

God morgen fra Røros. Bare div. hotellaktiviteter her oppe så langt etter ankomst i går, men får se om rekker en kjapp tur nedom byen før avreise videre.
Ha en god lørdag 🙂

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Hvalstad. Mørkt ute og espresso i koppen. Eldstemann har noen hockeykamper i nabokommunen, men det er ikke lange kjøreturen, og i kveld braker det løs med guttas julebord, så da blir det L1 til Oslo, da jeg neppe bør kjøre selv hjem derfra. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg, Stille og fredelig her i dag da kona er bortreist og sønnen sover. Det blir nok litt bridgespilling nå på formiddagen og tur til byen litt senere i dag, mitt lokale apotek treger litt på fypåll ser det ut som. Bare 3 dager til blir flyrur igjen nå. Da går ferden til CPH med A321 LR og hvert vårt thron settet.

God lørdag fra Chiang Mai
Som i Bangkok har det blitt litt varmere her i nord også, selv om vannet var litt kaldt gikk det greit å svømme en drøy time her i byen. Var i Chiang Rai i 10 dager først, og der var det kaldt. Nede i 11 grader på natta og maks 22-24 på dagen
Orka bare ca. halvtimen i iskaldt svømmebasseng der
I morgen kommer en kjenning fra Oslo hit, så håper å få til et lite møte før jeg reiser hjem mandag kveld med Lufthansa og 2. etg. via MUC
Da sikres senatorkortet nok et år

God morgen fra Lillestrøm. Julebord med barndomsvenner i kveld, så det blir ribbe for første gang i år. Ribba I kantina hos Bongo teller ikke.

Må få meg litt mat og litt mer shopping.

Ha en best lørdag!

God morgen fra Knausen. Huevos rancherosen var spot on og nå er det godstol og peis som gjelder. FruS skal på tennisturnering og i kveld er det juleparty hos naboen med 40+ gjester og innleid musikk. Gruer meg litt til morgendagen allerede.

Attachments

• IMG_8458.webp
    IMG_8458.webp
    99.1 KB · Views: 4
Back