• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God lørdag

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen til alle.

Det ble en lang dag i går med først å få operert inn et kateter og deretter dialyse. Selv om det ble litt venting på grunn av en som måtte tas akutt, så gikk alt veldig fint. Ganske ømt der de har herjet og litt vanskelig å få sove så da var det bare å stå opp. Ingen store planer her i dag. Kanskje litt bridge, vi får se.

God morgen fra Ris. Stille og rolig morgen med kaffe og julemarsipan. Siden den lille elektrikeren ble satt igjen på Kolbotn på torsdag må jeg ta både T-bane og tog på morgenkvisten når opphavet skal besøkes. Ikke mange planer etter det før det blir middagsselskap i den øvre delen av Åsen i kveld. Kjør på:-)

God morgen fra Asker. Foreløpig kommet til pre-frokost espressoene. Ser ut som vi blir to ekstra til frokost, hvor de to byttes ut med en annen senere i dag. Så her drives det hotell i helgen. Men plutselig er det vi som trenger barnevakt, så gjelder ha et godt samarbeid i barnas vennegjenger. Dagen eller går mye med til hockey, da først skal jeg heie frem minstemann som skal på seriecup i nabokommunen. Så er det et eller annet opplegg med eldstemann som innebærer noe julegrantenning og kamp hos de i oransje her ute. Så får jeg bite det i meg, selv om jeg heier på de kongeblå fra Oslo Øst. Ha en fin dag.

God morgen fra Knausen. Svingte inn 0200 i dag tidlig og fikk noen timer på øyet i egen seng - det smakte. Nå er en meget sen mimosa-fokost over og mer eller mindre hele helgen er avsatt til kjøring, øvelseskjøring og 3(!) danseshow med arving #2.

Attachments

• IMG_8301.webp
    IMG_8301.webp
    98.4 KB · Views: 6
Allå allå ... Her i det kalde vestsørøst har det lysnet og bikkjematen putrer i garasjen. Tempen er rett nede på det blå - men vinden, mann .. VINDEN. Var ute med båten i går og ute på vannet var det så det blåste iskrystaller ...

Ingen store planer for dagen, annet enn ManC-Leeds på boksen. Håper på et mirakel. Ellers er det nøyaktig 22 år siden jeg og daværende bikkje tok turen over grensen og fotograferte litt rundt Vancouver. Så siden det er lørdag og noen av dere kanskje skal ut å danse, tar vi noe relatert .... ;) Noen av oss husker kanskje også en norsk nærradio med samme navn.

C-FMEQ.webp

Allå allå ... Her i det kalde vestsørøst har det lysnet og bikkjematen putrer i garasjen. Tempen er rett nede på det blå - men vinden, mann .. VINDEN. Var ute med båten i går og ute på vannet var det så det blåste iskrystaller ...

Ingen store planer for dagen, annet enn ManC-Leeds på boksen. Håper på et mirakel. Ellers er det nøyaktig 22 år siden jeg og daværende bikkje tok turen over grensen og fotograferte litt rundt Vancouver. Så siden det er lørdag og noen av dere kanskje skal ut å danse, tar vi noe relatert .... ;) Noen av oss husker kanskje også en norsk nærradio med samme navn.

Ser ikke så lovende ut til pause...

Back