God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God lørdag fra Hvalstad. Solen skinner, og både Netflix og pad er fyrt opp, Nespressomaskinen like så. Endel ærend som må ordnes, inkludert den fryktede øvelsen å forsøke ta noen bilder til beste- og oldeforeldre av en snart 2-åring. Etterhvert dukker vel også barnevakten opp, så vi får kommet oss en tur ut i kveld, dog neppe snakk om grottefest. Ha en fin dag

Re: God lørdag

God morgen fra Mjøndalen. Her blir det en rolig dag. I kveld er det nabolagets årlige crocketturnering. I motsetning til Someone så fikk man ikke barnevakt, så det blir bare undertegnede som skal forsvare familiens ære i crocketløypa.

En god lørdag ønskes alle!

Glad lørdag fra Ris. Nespresso og kokosbolle sammen med dagens aviser på papir og nett. Skal nok få gått mine skritt i dag også...samt en tur på Vinmonopolet på Valkyrien. Snart kokosbolle nr. 2 nå.

God lørdag morgen folkens - Bonanza på TV2 - det gjør at man vokner skikkelig. Frokosten med egg og bacon smakt godt denne morgen også.

Ha en flott weekend videre.

Jan

God morgen fra Lillestrøm! :) Straks handling og kjapp indretjeneste før vi skal til OSL og boarde en A320 NEO til BGO. :) Ny eller gammel logo vites ikke ennå. Ha en fin dag!

God morgen fra Orkland.:)

Greit vær på morgenkvisten, men prognosene sier litt av hvert for denne dagen.

Eneste plan for dagen er egentlig å gi naboen en hjelpende hånd med litt ved-arbeid, men det krever at været holder seg tørt. Om værgudene skulle slå seg vrange blir det nok en dag innendørs- kun avløst av en treningstur.

Med eller uten planer, ha en god en.:)

God morgen! Oslo øst byr på skyfri himmel i dag. Ingen store planer denne helgen heller. Men ser ut til å bli en motorsykkeltur til Hokksund for å drikke kaffe med noen gamle kompiser. Ellers ble gårsdagen brukt til å booke en høstferie-tur til Lofoten, som en slags erstatning for en kansellert tur til Miami. Ha en strålende helg[emoji3]

God lørdag fra l12. Hopper av i Asker for å ta bussen til Vettre hvor det blir et helgeseminar . Ja vanligvis tar man jo Slemmestad bussen men vil prøve noe nytt.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

G’morgen, ja .. kun 20 grader i grålysningen så bikkjene og jeg sitter ute med kaffekopp nummer to og venter på at svigerbeistet rører seg i hulen sin. Ingen pleierske i helgene.

Arbeidslørdag, så ingen fritidsproblemer. I tillegg langweekend for massene, så det blir nok ekstra mye trafikk på veier og i butikker. God grunn til å legge inn selvskudd ved porten.

Ikke lenger noen stor fan av menneskeheten generelt heller ...

God dag fra Lillestrøm. Litt praktisk arbeid i heimen venter før litt svigerfamilieinntog i morgen formiddag. Må jo se nogenlunde presentabelt ut. Pluss at utvalgte "fyrer" og en robotstøvsuger skal underholde tantebarna. Dette blir fint.

Nå straks en øl og til det tror jeg det blir fint med tomatsuppe

Ha en fin en

Back