God lørdag!

God lørdag!

God formiddag fra Tokyo.

Har ingen møter før mandag, så idag og imorgen skal brukes til å oppdage byen (min første tur til Japan). Noen som har restauranttips?

Ha en flott dag!

Last edited:
Re: God lørdag!

Hmmm.. fredag her.

Har i Tokyo sansen for gyudon-kjeden Yoshinoya for en god og rask matbit.

Mye spennende å se i Tokyo og på denne tiden av året har jeg flere ganger sett at kirsebærblomstringen har begynt. Regner med at du vet om Akihabara, Takeshita Street og et par til jeg ikke husker navnet på.
Og søndag drar man til Yoyogi-parken for å se folk og til Shinjuku Gyoen ikke langt unna for å se blomstring.

God lørdagsmorgen! Da var sykkeletappen av dagens MR gjennomført, og om 10 min skal flybussen være på busstasjonen. :)

Morn fra gull"etasjen" på Kastrup! Min første MR er igang, svipptur BGO-CPH-MAD t/r. Måtte jo prøve dette diamantkortet når jeg alikevel var så nærme :cool:
I motsetning til forrige taler ble det taxi, og 600,- til Flesland i morges... :headbang

Ha en flott dag!

Last edited:

God morra fra gullstua på OSL. Snart klar for at LN-RPO,Thorleif Viking, skal ta meg sydover. Ser ut som den har wifi også, så da tipper jeg turen går raskt unna.

Ha en strålende dag!

Mornings fra Oslo. Noe så uvanlig som blå himmel idag. Kona forlanger frokost så får vel hive meg rundt. Familiebursdagsfeiring for henne i dag også så senere kommer hele slekta rekenes. Ha en fin dag

G'mooorgen fra OSL.Ja, solen skinner! Tar gjerne credit for den. ;)

Snart bærer det nordover ... blir vel litt friskere, høres det ut som. Var ganske så choppy inn til OSL i går kveld og crewet spente seg tidlig fast.

Fortsatt god laurdag.

God morgen fra Flytoget! Hadde en meget fin tur inn fra HAU og er klar for ett kort opphold i Oslo før retur imorgen ettermiddag.

Nydelig, rolig lørdagsmorgen her på Oslo vest, med sol og greier. Men Malaysian Airlines savnede 777 utenfor Vietnam setter unektelig en del ting i perspektiv.
Det kan muuligens bli et Superjet/IL-96 til Istanbul-stunt sent i kveld, vi får se.

God morgen i fra bedriftsleiligheta vår!

Her røsker det godt i husveggan, for å si det sånn. Morgenavgangen nedover kom seg ikke av gårde med ferga, pga den flotte stormen som har pågått siden i natt. Ser muligens ut til at jeg imidlertid kommer meg over i løpet av ettermiddagen. Man får nu ta det som det kjæm. :)

Ha en fin en, og fortsatt god helg! :)

pumuhyba.jpg

Greit i Madrid, bare synd det er retur om 40 min...

Guud day fra Egersund

Her skal man snart sette seg i bilen for å kjøre nordover igjen, innom SVG for å plukke opp en kollega før man i kveld skal ut til en bolig et steinkast (type megler :p) fra Pjallen.

Har fått blitt litt finere på håret også, så da er man også der klar for Fly & cola på Lillestrøm neste uke :p

Ser ut til å være fint vær her i området, håper det holder seg slik.

Ha en fin helg forumister :)

Morn fra Sandefjord, ikke så mye planlagt idag, innflytnings/bursdagsfest hos en kamerat ikveld så blir vel noen øl

Grdompf fra det Sørlandske!

Her har man tydeligvis påført seg hodeskade i går kveld ved hjelp av noe ildvann.

Jaja. Fint vær ute iallefall. Kanskje litt frisk luft vil hjelpe på formen?

Fortsatt god lørdag ønskes!

På tide å sjekke hva Hilton DeSoto skal gi meg å spise for frokostkuppongene jeg fikk. Og fjong status gir utsikt:
attachment.php

Sol og pent være og man tror man endelig kommer tilbake til over 20 grader idag på denne MR-en. Her skal man gjøre turist-ting hele dagen! :cool:

Ha en god en også dere som ikke har fått med dere at man kan oppleve enda mere enn fly og flyplasser under MR. ;)

Attachments

• desoto.jpg
    desoto.jpg
    48.7 KB · Views: 322

God ettermiddag, brakk meg opp tidlig og fikk en skitur før det ble for bløtt. Var overraskende bra. Nå blir det god mat og drikke

God ettermiddag, brakk meg opp tidlig og fikk en skitur før det ble for bløtt. Var overraskende bra. Nå blir det god mat og drikke

Regner med det var 5-mila du tok. Hvilken plass kom du på?

God morgen fra Lillestrøm. Uten vekkeklokke slo kroppen rett over på Pacific Time, så jeg har sånn sett nettopp stått opp.

Flott deeee...

Får komme meg ut og riste liv i sykkelen min.

Siste kveld (for denne gang...) med utsikt til Table Mountain fra hotellsenga, der jeg slapper av med et glass Sør-Afrikansk musserende FØR jeg skal ut å spise en bedre biff et eller annet sted. Er vel vanskelig med bord på Carne, men kanskje er det plass i baren. Hvis ikke blir det Waterfront og derpå følgende whiskybarbesøk på Cape Grace. Det er jo tross alt kanskje siste gang man er her...:(

God lørdag, overalt!

Back