God lørdag!

wilhelm

ScanFlyer Blue
God lørdag!

Nihao fra lounge nr 77 her på Shanghai Pudong. En tur med Singapore Airlines i C står snart for tur, og det er jo alltid hyggelig, selv om å stå opp halv fem om morgenen ikke normalt frister.

Ha en fin lørdag:)

w

Re: God lørdag!

Klokka er... 04:28, har allerede vært oppe i 30 min. Nuff said - dessuten er det PROB40 FZFG.

Snakkes!

God morgen fra bizloungen på OSL. Gikk greit å kjøpe seg inn men skulle nok ikke vært mye senere før det kunne blitt problematisk, bra med folk idag. 3 timer her før turen går videre til Helsinki.

God morgen..? Her straffes man med øresus og skjelving etter en utagerende kveld med Formel 1 og JayZ. Den stående invitasjonen for denne kvelden og morgendagen er høflig avslått.

Alternativet som blir andebryst og Suits på fjernsynet er nok mye lurere.

Nyt dagen.

image.jpg

God lørdag ønskes fra 34000 fot på DY1800 et eller annet sted over Europa. Knallhardt å bli vekket av klokka 04.15 i morges, men når en uke i Marbella venter, er det likevel ikke vanskelig å sprette opp. Godt å komme bort fra november-mørket til sol og 22 grader der nede.

God lørdags morgen!
Nå har jeg IKKE 21 tall i alderen, som BSSW var så dyktig å påpeke i går. ;) 30 er tallet, og det er selvfølgelig ikke no forskjell i formen, foreløpig.
Skal ut en tur nå på formiddagen, så får vi se hva ettermiddagen og kvelden har å by på. Ingenting planlagt, og åpen for det meste. :)

Ha en knall en!

Grdomf fra det Sørlandske!

Når man endelig kunne sove lenge, fant bandittene ut at det var helt greit å stå opp kl 0645. Og jeg som i hverdagen sliter med å få halt dem ut av senga kl 0730. Hva er det med kidsa nå til dags??

Nå er frokost laget og spist, og ipad oppdatert, så lurer på om ikke jeg kan sove frokost nå?

Halloween party i ettermiddag/kveld. Jeg som helst ville ligge hjemme på sofaen.

Er det rart jeg grdompf'er?

BF:cool2

Hepp hepp fra Sandaker. Litt redusert fra i går, men får satse på en løpetur i ettermiddag. Frokost er alt inntatt og litt husarbeid venter. Surpriseparty for en venninne av kona i kveld, men er heldigvis ikke eneste som er dratt med. Endel bajere blir det sikkert også :drink:

God morgen fra Stavanger.

Sløvedag i dag, etter en travel uke på jobb. Det eneste som står på tapetet er å unnagjøre litt shopping før man kan sette seg ned i godstolen igjen, og gjøre ca ingenting.

Ha en fin en forumister. :)

Morn fra hytta avd Sør-Afrika. Blir en tur til bygda for å handle forskyninger, er ikke stort mer enn 50km t/r, ellers blir det råning med LandRover uti bushen. Litt kjølig for øyeblikket, 25 og overskyet. Slekta fyker hjem idag så vi får området for oss selv også

God formiddag fra verdens navle! (Skaun...)

Her skal det jobbes helt frem til kl 19.00 i i kveld, så er pakkingen i gang.

Hindugudene overbeviste sine Indiske undersåtter, så god-mailen fra Optiontown tikket inn i går ettermiddag. :) Nå står èn uke i Las Vegas for tur, før høsten avsluttes i London, Tallinn og København før jul, og naturligvis korte avstikkere som sikkert dukker opp underveis..

Ha en flott helg forlkens!

Kim

God morgen fra Bislett, her ligger man i sofaen etter gårskveldens sofadrikking og urker seg igjennom dagen til middag venter i ettermiddag på Vapiano før Rock the Boat på Stena Saga står på programmet ikveld og det neste døgnet!

Regner med at morradagens urk blir heildundrandes.., men det tar vi da.

Ha en fin dag!

God morgen fra Bislett, her ligger man i sofaen etter gårskveldens sofadrikking og urker seg igjennom dagen til middag venter i ettermiddag på Vapiano før Rock the Boat på Stena Saga står på programmet ikveld og det neste døgnet!

Regner med at morradagens urk blir heildundrandes.., men det tar vi da.

Ha en fin dag!

Si meg! Serverer ikke disse Stena baljene middag???:stir

Si meg! Serverer ikke disse Stena baljene middag???:stir

Joda, Arne Brimi lager ypperlig mat han! ;)

Mat blir det ombord også, men det er jo noen timer fra frokosten til båten går så da er det greit å slenge inn en middag.

Apporos mat og båt..slik det ser ut nå må jeg "desverre" ta meg en tur med pizzaraceren til Color Line i desember, har du menyen klar da? :p

Joda, Arne Brimi lager ypperlig mat han! ;)

Og du tror han er med på hver eneste seiling? Noen danske kokker som prøver å lage Arne Brimi mat. Yeah Right!!:headbang:old

Apporos mat og båt..slik det ser ut nå må jeg "desverre" ta meg en tur med pizzaraceren til Color Line i desember, har du menyen klar da? :p

Se der ja. Da skal du får pizza i verdensklasse. På tida du får åpnet gluggene for de bra tingene.

På Stena sitter du jo bare på lugaren og drikker allikevel. Blir litt som å sitte på businessclass og be om å få gå bak på turistklassen for å helle i seg billige drikkevarer. :stir

Men det er vel bedre enn å bli belemret med bingo, hesteveddeløp og bulgarske danseband?:lol:

G'morgen fra et solfylt Nord-Georgia. Litt rart ikke å høre gamlehunden tråkke rundt .... men han har det trolig bedre der han er nå.

Jobbhelg, så her sitter man og håper på at filtrene gjør jobben sin så jeg får sett litt fotball .. ;)

God kveld fra Geneve!
Ingen genever i sikte, men dugelig med mat og godt drikke får være bra nok.
Jeg gleder meg til i morgen. Det bør ikke de som får sete på toget nær meg gjøre.
Enjoy og fortsatt god helg :)

Back