• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lördag morgon

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
God lördag morgon

En riktigt god morgon tillönskas er alla. Sista god morgon posten från Monaco på två månader.
Lägger sista handen på lägenheten nu. Om 3 timmar blir jag hämtad och körd till Nice Côte d'Azur för färd hem till ARN via CDG. Får se om Air France klarar av att imponera på mig igen.

Vädermässigt är det synd att åka hem nu när det är såpass fint väder. Just nu visar termometern på min balkong 27.2 grader.

Christian: Standby for SMS

Ha en fin lördag.

Re: God lördag morgon

God lørdag morgen... Første ferie dag...herlig!!! I morgen settes kursen mot Verdens Ende - i dag skal vi bare slappe av i hovedstaden. Ha en bedre lørdag!

CAVOK i Stockholm, ca +16 just nu, men det lär ju ändras.
Idag ska jag klippa mig, för det måste jag låna bilen, och för att få låna bilen av mor och far är jag medtvingad på en konfirmation. Blir säkert kul.
:zzz

Så Savipix: SMS mellan 10:50 tills vidare är förbjudet. I let you know when I'm ready.

God morgen. Etter 3 dager med 18 timersøkter på traktoren er jeg på nett igjen. Da er første del av slåtten unnagjort og resultatet er nærmere 600 traktoregg/rundballer som nå venter på å bli foret opp til vinteren:p
Dagen i dag skal nytes i godværet. Må vel en tur ned til byen og se på folkelivet da det er Landsturnstevne her med neste 3000 tilreisene damer i sin beste alder :up:
Leste forresten i lokalavisen at Polet gikk tom for vin på torsdag, så de bestilte opp 3000 ekstra bokser kartongvin slik at disse "idrettsfolkene" skulle ha nok til helga...

Og fra "Bella Roma" kan jeg melde om lettskyet og varmt,30 grader+ og litt dis.Det blir nok stopp under parasollene med tett frekvens og noe duggfriskt i glasset,skulle jeg tro.Det gjorde det iallefall igaar!:cheers:

....nå serveres det noe kaldt, italiensk i glasset på terrassen - så da logger jeg av!

Det er fuktig og kjoelig i Seattle... satte akkurat fruen paa flyet til Atlanta .. da er vi bare to igjen her borte. Forhaapentligvis blir huset solgt snart .....

Dagen skal nok for det meste tilbringes med Live8 og diverse nedpakking ....

Høres ut som en Agatha Christie roman...

Back