God lørdag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God lørdag morgen

I fullt arbeid allerede - Ruters # 19 er byttet ut med Citrix og peiskos. Snart må en liten tur til Holtet for litt munngodt - ferske bakevarer. Ha en fin lørdag

Re: God lørdag morgen

God morgen fra 220 moh. Det er lenge siden jeg har opplevd -23 grader i hovedstaden. I dag skal vi øve oss på å ha spedbarn i 50 plussgrader og lirke oss fra varmt hus til varm bil for å få oss en god lunsj nede i byen. Hus til bil til annen enhet er vel samme konsetpet i høy pluss og høy minus :)

God morgen fra Beitostølen. I ferd med å klare opp etter nattens snøfall. Termometeret viser -17, så blir nok å smøre med grønt og ta på et ekstra lag med klær. Ha en fin dag

God formiddag fra Mosjøen! Er vel tilbake fra vesle, men sympatiske Moline. SAS leverte varene på veien tilbake, vi hadde en flott tur over dammen. Nå blir det en liten snartur på jobben og deretter bytur. Ha en fin dag folkens.

God formiddag fra Trondheim
Snøvær og -5 grader her. Årsfest med jobben idag, det betyr barnevakt for junior og sove lenge søndag :)

Ha en strålende dag :D :D :D

God formiddag fra Drammen!:colgate:

Flyginga ved Hokksund International ble dessverre avlyst grunnet temperaturforholdene... Men, får ta en tur til byen og fikse noe småtteri der i tillegg går det rykter om noe besøk ikveld.

Ha en artig dag der ute i den store verden :)

God formiddag herfra - en systemoppgradering stod på menyen i dag tidlig. Nå blir det lunsj og kaffe. Ser ut som mildværet har kommet også - det er bare -13C utenfor nå. Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm. Usikker på hvor kaldt det egentlig er ettersom jeg ikke engang har listet meg ut i gangen for å hente DN Lørdag enda. Men det skjer snart for elefanten står med lua på og vil i butikken og kjøpe lørdagsgodt.

Ha en strålende dag alle sammen.

God dag fra Bodø.

Tekstet litt med familien igår og fant ut at de var i, eller var på vei til, Sør Afrika, med sol og temp på 30-tallet. Var vist noe opprydning pga flom som måtte gjøres, men klarer ikke helt å synes synd på de...
Gulroten i enden av pinnen foran meg er dog USA i juni for å treffe lillesøster som har tilbragt et år der borte.

Jaja, blir i det minste lysere for hver dag som går, selv om vinteren fortsatt holder på for fullt.

God ettermiddag fra Stavanger!

Da var dagens oppgaver og fritidsaktiviteter med ungene fullført. På tide å få satt seg ned i godstolen og slappe av mens godsakene i gryta putrer et par timer.

Blir nok et par omganger Settlers i kveld sammen med en medforumist og hans bedre halvdel.

Ha en fin en forumister! :)

God lørdag ettermiddag fra Krsand!

Her har man hatt en produktiv dag. Jr har hatt besøk av en kamerat, så jeg har fått tid til å både få noen kartonger ned i kjelleren, satt sammen en hylleseksjon, et bord (begge av IKEA flat type), laget pannekake og fått rammet inn en del bilder.
Har saktens nok oppgaver å stri med i morgen. Fortsetter med innramming i kveld, men må også produsere et par årsberetninger, sjekke et regnskap, sette opp et budsjett for året osv osv. Lurer på om ikke det blir litt hyggeligere med et glass rødvin til??

:cheers:

BF:cool2

Back