• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Endelig helg... Skal ikke gjøre noe spesielt, spise en laang frokost med kaffe og mange mange aviser og sikkert noen bilblader i løpet av dagen. Ha en bedre lørdag!:spin:

Re: God lørdag morgen...

Endelig kvitt PC-problemene!Hadde besøk av en ekspert som jobbet med saken i 2 1/2 i går kveld og nå går det som smurt.
Kanskje det blir sykkeltur i dag? Eller en spasertur til Slemmestad langs kyststien? Iallefall fridagsaktiviteter! Imorgen er det jobb igjen.

God lördag morgon ifrån Göteborg.

Gårdagen tillbringades på SE-DZBs jumpseat mellan Sundsvall och Göteborg och sedan ut på stan tillsammans med goda vänner och släktingar.

I dag kan Sveriges näst största stad rapportera ca 19 grader och låga moln. Vi får se vad dagen har att bjuda på innehållsmässigt.

Carpe diem

Glad lørdag fra et overskyet men varmt (20 grader) Drammen.
Begynner nå på min siste uke ferie etter å ha jobbet litt ei uke, men i kveld er det reunion fra ungdomsskolen. Det har allerede gått 10 år siden jeg gikk ut derfra, så nå er det duket fra klassefest igjen! Ha en bedre lørdag og helg! :up:

Oooops det er aldersforskjell på oss - 21 år siden jeg gikk ut av ungdomskolen...:zzz

Originally posted by EB
Oooops det er aldersforskjell på oss - 21 år siden jeg gikk ut av ungdomskolen...:zzz

Kommer nok til det punktet etterhvert jeg også... om 11 år omtrent. :)

Men det skal bli moro å møte alle sammen igjen, og så lenge det bare dreier seg om 10 år, skal jeg nok klare å kjenne igjen de fleste.

God lørdag, godtfolk!

Regn og småkaldt etter et par dager med rundt 20 grader og sol.

Det er 20 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen, men det må ha vært en gjeng med slappfisker jeg gikk sammen med. Ingen har tatt initiativet til et 20-årsjubileum....:naughty:

jy

Originally posted by TOS
Det er 20 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen, men det må ha vært en gjeng med slappfisker jeg gikk sammen med. Ingen har tatt initiativet til et 20-årsjubileum....:naughty:

Herved gav du deg selv oppforfringen! :up: ;)

Back