• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God lørdag morgen...

Her i huset var det oppstandelse kl. 09:00. Ham and eggs er inntatt. Nå skal det være helg her i huset. Forrige gikk "rett vest". Bokstavelig talt!
En kjørebeskrivelse skal sendes til mandagens foredragsholder, som skal holde foredraget "Meteoritter-med hilsen fra verdensrommet". Det er funnet biter av en meteoritt i Antarktis. Forskerne hevder de stammer fra Mars. Hvordan-hvorfor? Får vi svaret mandag kveld? Time vill sjåvv!
Ha en fin lørdag.

God morgon frå Trondheim, og ja, NO kan det vel kallast morgon -nærmast ein tidleg formiddag? ;)

Gradestokken viser behaglege -3 grader i dag, så det blir mulig å vera ute i litt lengre periodar.

Ha ein flott laurdag! :)

God morgon från Sigtuna,

Hemma och ser över föräldrarnas bostad under tiden de befinner sig i AGA. Rapporten gör gällande att DK hade levererat en bra produkt. Planen idag är att göra absolut ingenting och kanske lite mindre än det också.

Ha en flott dag!

God formidag fra Hønefoss, en mild behagelig dag -6,4 og 1028. Skyet m/underkjølt regn.

God morgen fra Sagene.

Frokost og kaffe er konsumert. Fikk også med med CNN Business Traveller nå med bilder fra Star Mega DO på OSL blant annet. I tillegg hadde de en kort reportasje om filmen "Up In The Air" som jeg raskt skjønte jeg måtte se. Har en mistanke om at jeg ikke er den eneste på forumet som kommer til å se den..

Ha en flott dag!

En riktig god Lørdag ifra et grått Maura. Dagen idag innebærer noe indretjeneste, smat en tur på butikken. Men først skal EGG og BACON fortæres, slik at kroppen har noe næring å gå på fram til 3/4tiden da den ukentlige grøtmidddagen står for tur. Ikveld blir det kylligfilet med noe godt i glasset.

och där kom en schedule change från UA som innebär 6 timmar på ORD på väg till SAN.

Ikke mye som står på timeplanen i dag egentlig, bortsett fra en butikktur og
Stoke – Liverpool på Canal+. Er vel ett lag de rød burde greie å slå ute større problemer..

Hmm, kunne vel gått bedre, men som sagt, ikke undervurder Stoke!

G'ettermiddag fra Maura. Lite som skjer her, annet enn at jeg passer en bikkje som tror at det er han som passer meg :rolleyes:. Man begynner også sånn smått å forberede et par småting til turen man skal på neste uke. Æ glær mæ :).

God lørdag ønskes forumistene.

Nå er det like før Sancerre`n åpnes - etterfulgt av en eller flere av "gull etikettene" til Wolf Blass.

God aften fra sykehuset. Alt på bedringens vei. Godt man ikke tilbringer mange lørdager slik. Ellers er jeg utrolig glad for at jeg fikk iphonen tre dager før innleggelse. :-)

God bedring Trond!

Her er det stille og rolig idag. Har gjort litt jobb-greier til mandag og er veldig fornøyd med det.
Koser meg nå med menneskets beste venn på 4 ben, nemlig sofaen.

God kveld.

Da er helgens siste arbeidsøkt ferdig. En særdeles stille og rolig ettermiddag på OSL.

Nå blir det å gjøre de siste forberedeser til barnedåpen i morgen. Og bare den er unnagjort, kan man begynne å forberede langehelgen i uniten.

God lørdags kveld

S

Back