God lørdag morgen

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag morgen

Ikke mange timene til nattvakten er over for denne gang. Hjem for å sove litt så skal kroppen omstilles til dagtid. Blir en liten tur til sentrum for litt shopping med kona utpå dagen. Merker at øltørsten kommer sigende så det blir nok noe "hyss" utpå kvelden.

Re: God lørdag morgen

Og her er arbeidsdagen godt i gang, men en del timer igjen før den er over...

Håper på en rolig dag her på Galemoen. :)

Ha en strålende lørdag alle sammen.

Resa med Eckerölinjen HEL-TLL med frukost (+skummvin) och middag i Gamle stan (Beerhouse), sedan hem till natten.
Man må stiga upp tidigt för att kunna dricka öl hela dagen!

God ettermiddag fra Sydney hvor klokken er 1620, og hodet nettop har startet å fungere. Ble en sen kveld /tidlig morgen i natt. :drink I dag blir det litt skolearbeid og kanskje litt basketballspilling. Blir nok en rolig filmkveld. Ha en flotters dag folkens.

Glad lørdag morgen... Det småregner i hovedstaden - men det er ingen hindring for nå bærer det rett ut på en treningsøkt før det blir frokost med en haug aviser foran peisen.

Ha en sprek lørdag!

God morgen fra MJF.
Første fly er unnagjort og det er kommet kaffe i koppen og kroppen.
Oppdaget plutselig at dagens andre fly har fått ny rutetid, som medfører at frokosten på hotellet må forskyves:( Liker ikke!
Ha en ellers finfin dag folkens!

Gute morgen! Sitter på bussen til FRA. Våknet tidlig og fant ut at jeg like godt kunne ta en buss tidligere enn planlagt. Skal fly hjem i en LH A333 -det blir en lang, lang dag ..

Morn morn fra bushen!

I dag kan jeg konstantere at malaron'en endelig har tatt knekken på magen min, og ellers er det vill fest over å implementere IT-styring av sykehuset her nede. Care2X til folket. :p

Ha en bedre dag rundtom alle veier!

-A

Morn

Her er frokost inntatt, og barnetv tittingen avsluttes med samisk barnetv.
Nå blir det å stable familien i bilen og komme seg ut en tur. Div shopping på tapeten for dagen.

Ellers ikke mye planlagt for dagen, men skal nok alltids finne noen gode prosjekter å bruke tiden på.

S

Mornings. I motsetning til MOW våknet jeg ikke tidlig men er nå kommet meg på bussen tik FRA. SAS hjem om noen timer.

Opp før kl. 0900 til en grå og våt morgen. Omelett med ost og skinke ga en grei start på dagen, som går med til litt innkjøp til helgen. Noe klesvask må unnagjøres. En uke til Rakfisk-09. 14 påmeldt hittil. Må vel tenke litt på forberedelsene nå i helgen (les: :drink)
Ha en fin dag.

God morgen fra Bergen. Her er det en nydelig høstdag (sol faktisk!). På programmet i dag står ingenting. Avslapping med andre ord. Så ellers at juleølet var kommet, så det blir å studere polet sine lister, og kanskje begynne hamstringen?

Ha en flott helg!

God morgen fra Stavanger!

Da var frokosten unnagjort og ja...... Satser på en rolig dag, enkelt og greit :)

God morgen!

Satser på en svømmetur i dag i det nydelige Drammensbadet, hvor jeg er årskortinnehaver!

Gog lørdag ifra Maura. Lørdagen startet med en tur til butikken for å kjøpe inn ferskt brød, melk og bacon, slik at frokosten kunne bli servert. Ellers ingen planer for denne dagen.

Ha ne fin dag forumrister.

Da sitter jeg ombord i LH444 - en A333 for anledningen.. Har ledig sete ved siden av meg, så dette blir helt OK.

'Boarding complete.'

God formiddag fra Krsand!
Her er det temmelig grått i dag gitt. Men det er jo høst!! :drunk:
Heldigvis ingen planer for dagen, og det er deilig. Hvis lysten kommer over meg har jeg dog noen ryddeprosjekter og kanskje et lite behov for litt indretjeneste her og der. Så må jeg vel ta meg en tur på butikken. Satser på biff og rødvin i aften. Er litt tørst! :drink

Ellers er det bare T-6 i dag!! Må jo snart begynne å tenke på pakkingen!:p

Da sitter jeg ombord i LH444 - en A333 for anledningen.. Har ledig sete ved siden av meg, så dette blir helt OK.

'Boarding complete.'

Herren reiser vel i Business denne gangen da????

BF:cool2

God lørdag! Her er det ett barn mer enn vanlig fordi kristin har med en venninne. Grått og kjedelig, mne det er da planlagt bytur litt utpå ettermiddagen, så da blir det sikkert noe å spise også.

God eftermiddag fra Smølen! ;)

Her på øya er været veldig fint idag, nesten skyfritt og 8 grader :D
Dagen går med til å jobbe med flysimcockpiten :)

Ha en flott dag da folkens!

Back